Wiadomości
Google blokuje coraz więcej reklam
W 2017 roku Google zablokował emisję 3,2 mld reklam. To o 88% więcej, niż rok wcześniej (1,7 mld).
3
Udostępnij na fb
Udostępnij na X

Google
3,2 mld
12,6 mld dolarów
W 2017 roku zauważyliśmy, że niewielka liczba wydawców była odpowiedzialna za większość tych nadużyć. Sprawdziliśmy 11 tysięcy stron pod względem potencjalnego naruszenia zasad związanych z mylącymi treściami. W efekcie zablokowaliśmy 650 z nich i usunęliśmy 90 wydawców z naszej sieci
ryzykownych produktów finansowych
Obserwujemy rosnącą obecność w naszym ekosystemie reklam produktów i transakcji o charakterze spekulacyjnym, i planujemy zmianę naszej polityki reklamowej by odpowiedzieć na to zjawisko
Wirtualnemedia.pl
W czerwcu bieżącego roku wprowadzimy zmiany w naszym regulaminie, które ograniczą możliwość reklamowania niektórych produktów finansowych. Zgodnie z planowanymi regulacjami nie będzie można promować między innymi kontraktów na różnice kursowe, opcji binarnych czy kryptowalut oraz niektórych związanych z nimi treści, na przykład giełd wirtualnego pieniądza czy też porad związanych z kryptowalutami.
Oczywiście większość reklam serwowanych przez firmy i wydawców to przekaz, który może być cenny i wartościowy dla konkretnych grup odbiorców
Trzeba jednak pamiętać, że jedna szkodliwa reklama może źle wpłynąć na postrzeganie całego Internetu przez konkretnego użytkownika. Właśnie dlatego zatrudniamy tysiące inżynierów, stale pracują oni nad uszczelnieniem i skutecznością systemu identyfikowania oraz blokowania treści, które mogą narażać internautów na rozczarowanie czy wprost na określone zagrożenia.
Zobacz:
Zobacz: