Prezesi polskich firm nie doceniają portali społecznościowych

Polscy prezesi nie dostrzegają jeszcze, że profesjonalne korzystanie z mediów społecznościowych może poprawić wizerunek i notowania firmy. Wzorem do naśladowania są pod tym względem Francuzi.

Arkadiusz Dziermański (orson_dzi)
22
Udostępnij na fb
Udostępnij na X
Prezesi polskich firm nie doceniają portali społecznościowych
Prezesi polskich firm nie doceniają portali społecznościowych






Polacy wypadli w tym zestawieniu niestety bardzo słabo. 30% szefów polskich firm korzysta z serwisu LinkedIn, a tylko 5% ma swój profil na Twitterze. Dalej pod tym względem uplasowali się tylko prezesi z Rosji i Niemiec. Natomiast pierwsze miejsce w zestawieniu zajęli Francuzi. Wśród francuskich CEO aż 70% ma profil na LinkedInie, a 35% na Twitterze. Na drugim miejscu znaleźli się Norwegowie, a na trzecim Australijczycy