Cyberpunk 2077 z kolejną aktualizacją. Co przynosi patch 1.23?

Najgłośniejsza polska gra ostatnich miesięcy, Cyberpunk 2077, doczekała się kolejnej aktualizacji, tym razem noszącej numer 1.23. Najnowszy patch dostępny jest na komputery PC i konsole, a także w usłudze Google Stadia.

Marian Szutiak (msnet)
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na X
Cyberpunk 2077 z kolejną aktualizacją. Co przynosi patch 1.23?

CD Project RED właśnie wypuścił kolejną porcję poprawek do gry Cyberpunk 2077. W najnowszym patchu postawiono przede wszystkim na wyeliminowanie bugów w wielu różnych zadaniach, a przy okazji usprawniono również grę pod względem technicznym.

Dalsza część tekstu pod wideo

Zadania i otwarty świat

Przesyłka polecona:

  • Naprawiono błąd, przez który cel „Otwórz paczkę” zmieniał lokalizację.

Kontrakt: Sprawy rodzinne:

  • Naprawiono błąd, przez który samochód Juliet znikał po ukończeniu zadania.
  • Naprawiono błąd ze streamingiem w domu Juliet.
  • Naprawiono błąd, przez który wejście do domu Juliet nie było możliwe bez spełnienia wymaganych atrybutów.

Skok na głęboką wodę:

  • Naprawiono błąd, przez który Jackie przechodził przez szkło.
  • Naprawiono błąd, przez który niektórzy strażnicy nie mogli atakować gracza.
  • Naprawiono błąd, przez który cel „Znajdź oficera Arasaki” pozostawał aktywny po jego wypełnieniu.
  • Naprawiono błąd, przez który mech nie pojawiał się w lobby.
  • Naprawiono błąd, przez który niektórzy strażnicy Arasaki przechodzili przez drzwi.
  • Naprawiono błąd, przez który niektórych strażnicy pojawiali się na oczach gracza.
  • Naprawiono błąd, przez który ciało oficera Arasaki było niedostępne, przez co gracz nie mógł zabrać drzazgi i kontynuować zadania.

Nomad:

  • Usunięto niepotrzebne informacje o przyciskach.

Kwestia czasu:

  • Segment z wiadomościami na drzazdze od Rivera będzie już prawidłowo odtwarzał dźwięk.

Szybka i wściekła:

  • Naprawiono błąd, przez który postęp był blokowany, jeśli gracz wyszedł od Claire zbyt szybko po wyścigu w Santo Domingo.

Właściwy moment:

  • Naprawiono błąd, przez który Basilisk przejeżdżał przez drzewa.

Stary znajomy:

  • Naprawiono błąd, przez który podczas rozmowy z Wakako nie pojawiały się opcje dialogowe związane z zadaniem.

Linia oporu:

  • Dym i kurz nie będą już migały podczas jazdy Basiliskiem.

Kontrakt: Zostawić Night City:

  • Naprawiono błąd, przez który postęp był blokowany po uratowaniu Bruce’a, jeśli gracz zadzwonił do Delamaina.

Spójrz na to miasto z góry:

  • Naprawiono błąd, który prowadził do utykania V w AV-ce, jeśli gracz dotarł na miejsce przed jej przylotem.

Kontrakt: Żadnych fixerów:

  • Naprawiono błąd, przez który nie można było otworzyć drzwi do garażu Dakoty na końcu zadania.
  • Naprawiono błąd, przez który Iris teleportowała się zamiast iść.

Kontrakt: Ciepło, cieplej…:

  • Naprawiono błąd, przez który samochód fixera przejeżdżał prosto przez skrzyżowania zamiast skręcić w prawo.
  • Naprawiono błąd, przez który informację o skorzystaniu ze środka chłodzącego na 8ug8ear można było wybrać podczas odłączania jej, co powodowało awarię animacji.
  • Naprawiono błąd, przez który nie można było podnieść 8ug8ear.
  • Naprawiono błąd, przez NPC-owie pojawiali się pod ziemią, co uniemożliwiało postęp w grze.

Kontrakt: Skóra, której potrzebuję:

  • Naprawiono błąd, przez który powiadomienia od Reginy na temat tego kontraktu pojawiały się podczas Skoku na głęboką wodę.
  • Naprawiono błąd, przez który nie dało się połączyć komputera po zniszczeniu vana, co skutkowało utknięciem gracza.
  • Naprawiono błąd, przez który postęp blokował się na celu „Udaj się do placówki Revere Courier Services”.

Podejrzenie cyberpsychozy: Gdzie leży pies pogrzebany:

  • Naprawiono błąd, przez który po zebraniu informacji nie pojawiał się kolejny cel z koniecznością wysłania ich do Reginy.

Podejrzenia cyberpsychozy: I nikt cię nie wysłucha:

  • Naprawiono błąd, przez który po zebraniu informacji nie pojawiał się kolejny cel z koniecznością wysłania ich do Reginy.

Stróże bezprawia:

  • Naprawiono błąd, przez który River nie pojawiał się w miejscu spotkania przed wejściem do Red Queen’s Race.

Rozgrywka

  • Naprawiono błąd, przez który ciało NPC-a zabitego przy kradzieży samochodu utykało w pojeździe.
  • Adam Smasher nie będzie już otrzymywał obrażeń podczas animacji pomiędzy fazami ataku.
  • Naprawiono błąd, przez który zrzucenie ciała NPC-a powodowało zbyt duże zniszczenia.
  • Cyberware Cataresist powinno teraz działać prawidłowo.

Efekty wizualne

  • Naprawiono widmowy wygląd Johnny’ego w różnych misjach.
  • Naprawiono różne problemy związane z przycinaniem ubrań NPC-ów.
  • Naprawiono wygląd skał w Badlandach.
  • Bilet wstępu: naprawiono błąd, przez który jeden z Maelstromowców przyjmował pozę „T”.

Stabilność i wydajność

  • Liczne poprawki animacji, interfejsu, scen, fizyki i systemów rozgrywki.
  • Wprowadzono ulepszenia w zakresie optymalizacji i zarządzania pamięcią na różnych systemach (co zmniejsza liczbę awarii).
  • Różne poprawki optymalizacji zużycia CPU.
  • Poprawka wykorzystania pamięci i I/O ograniczająca przypadki pojawienia się identycznych NPC-ów w jednym miejscu, a także poprawiająca streaming.

Poprawki na komputerach PC

  • Naprawiono błąd, który uniemożliwiał kliknięcie przycisku ulepszenia podczas gry z rozdzielczością 1280x720.
  • Naprawiono błąd, przez który włączenie trybu okna lub pełnoekranowego za pomocą kombinacji Alt+Enter powodowało, że gra przestawała odpowiadać.
  • [Steam] Zmiana ustawień językowych na domyślne spowoduje teraz włączenie języka klienta Steam.
  • Komunikat z prośbą o weryfikację integralności danych gry będzie teraz wyświetlany, gdy wykryte zostaną niepełne lub uszkodzone dane.

Poprawki na konsolach Xbox

  • Naprawiono błąd, przez który wylogowanie się podczas wygaszania sceny mogło doprowadzić do częściowej braku odpowiedzi ze strony gry.
  • Naprawiono błąd, przez który menu pauzy otwierało się samoczynnie po szybkim wyłączeniu przewodnika konsoli Xbox i menu pauzy.