Cyberpunk 2077 z kolejną aktualizacją. Co przynosi patch 1.23?
Najgłośniejsza polska gra ostatnich miesięcy, Cyberpunk 2077, doczekała się kolejnej aktualizacji, tym razem noszącej numer 1.23. Najnowszy patch dostępny jest na komputery PC i konsole, a także w usłudze Google Stadia.

CD Project RED właśnie wypuścił kolejną porcję poprawek do gry Cyberpunk 2077. W najnowszym patchu postawiono przede wszystkim na wyeliminowanie bugów w wielu różnych zadaniach, a przy okazji usprawniono również grę pod względem technicznym.
Zobacz: Cyberpunk 2077 wraca do PlayStation Store - znamy datę!
Zobacz: Cyberpunk 2077 - hotfix 1.22 już dostępny. Co zmienia?



Zadania i otwarty świat
Przesyłka polecona:
- Naprawiono błąd, przez który cel „Otwórz paczkę” zmieniał lokalizację.
Kontrakt: Sprawy rodzinne:
- Naprawiono błąd, przez który samochód Juliet znikał po ukończeniu zadania.
- Naprawiono błąd ze streamingiem w domu Juliet.
- Naprawiono błąd, przez który wejście do domu Juliet nie było możliwe bez spełnienia wymaganych atrybutów.
Skok na głęboką wodę:
- Naprawiono błąd, przez który Jackie przechodził przez szkło.
- Naprawiono błąd, przez który niektórzy strażnicy nie mogli atakować gracza.
- Naprawiono błąd, przez który cel „Znajdź oficera Arasaki” pozostawał aktywny po jego wypełnieniu.
- Naprawiono błąd, przez który mech nie pojawiał się w lobby.
- Naprawiono błąd, przez który niektórzy strażnicy Arasaki przechodzili przez drzwi.
- Naprawiono błąd, przez który niektórych strażnicy pojawiali się na oczach gracza.
- Naprawiono błąd, przez który ciało oficera Arasaki było niedostępne, przez co gracz nie mógł zabrać drzazgi i kontynuować zadania.
Nomad:
- Usunięto niepotrzebne informacje o przyciskach.
Kwestia czasu:
- Segment z wiadomościami na drzazdze od Rivera będzie już prawidłowo odtwarzał dźwięk.
Szybka i wściekła:
- Naprawiono błąd, przez który postęp był blokowany, jeśli gracz wyszedł od Claire zbyt szybko po wyścigu w Santo Domingo.
Właściwy moment:
- Naprawiono błąd, przez który Basilisk przejeżdżał przez drzewa.
Stary znajomy:
- Naprawiono błąd, przez który podczas rozmowy z Wakako nie pojawiały się opcje dialogowe związane z zadaniem.
Linia oporu:
- Dym i kurz nie będą już migały podczas jazdy Basiliskiem.
Kontrakt: Zostawić Night City:
- Naprawiono błąd, przez który postęp był blokowany po uratowaniu Bruce’a, jeśli gracz zadzwonił do Delamaina.
Spójrz na to miasto z góry:
- Naprawiono błąd, który prowadził do utykania V w AV-ce, jeśli gracz dotarł na miejsce przed jej przylotem.
Kontrakt: Żadnych fixerów:
- Naprawiono błąd, przez który nie można było otworzyć drzwi do garażu Dakoty na końcu zadania.
- Naprawiono błąd, przez który Iris teleportowała się zamiast iść.
Kontrakt: Ciepło, cieplej…:
- Naprawiono błąd, przez który samochód fixera przejeżdżał prosto przez skrzyżowania zamiast skręcić w prawo.
- Naprawiono błąd, przez który informację o skorzystaniu ze środka chłodzącego na 8ug8ear można było wybrać podczas odłączania jej, co powodowało awarię animacji.
- Naprawiono błąd, przez który nie można było podnieść 8ug8ear.
- Naprawiono błąd, przez NPC-owie pojawiali się pod ziemią, co uniemożliwiało postęp w grze.
Kontrakt: Skóra, której potrzebuję:
- Naprawiono błąd, przez który powiadomienia od Reginy na temat tego kontraktu pojawiały się podczas Skoku na głęboką wodę.
- Naprawiono błąd, przez który nie dało się połączyć komputera po zniszczeniu vana, co skutkowało utknięciem gracza.
- Naprawiono błąd, przez który postęp blokował się na celu „Udaj się do placówki Revere Courier Services”.
Podejrzenie cyberpsychozy: Gdzie leży pies pogrzebany:
- Naprawiono błąd, przez który po zebraniu informacji nie pojawiał się kolejny cel z koniecznością wysłania ich do Reginy.
Podejrzenia cyberpsychozy: I nikt cię nie wysłucha:
- Naprawiono błąd, przez który po zebraniu informacji nie pojawiał się kolejny cel z koniecznością wysłania ich do Reginy.
Stróże bezprawia:
- Naprawiono błąd, przez który River nie pojawiał się w miejscu spotkania przed wejściem do Red Queen’s Race.
Rozgrywka
- Naprawiono błąd, przez który ciało NPC-a zabitego przy kradzieży samochodu utykało w pojeździe.
- Adam Smasher nie będzie już otrzymywał obrażeń podczas animacji pomiędzy fazami ataku.
- Naprawiono błąd, przez który zrzucenie ciała NPC-a powodowało zbyt duże zniszczenia.
- Cyberware Cataresist powinno teraz działać prawidłowo.
Efekty wizualne
- Naprawiono widmowy wygląd Johnny’ego w różnych misjach.
- Naprawiono różne problemy związane z przycinaniem ubrań NPC-ów.
- Naprawiono wygląd skał w Badlandach.
- Bilet wstępu: naprawiono błąd, przez który jeden z Maelstromowców przyjmował pozę „T”.
Stabilność i wydajność
- Liczne poprawki animacji, interfejsu, scen, fizyki i systemów rozgrywki.
- Wprowadzono ulepszenia w zakresie optymalizacji i zarządzania pamięcią na różnych systemach (co zmniejsza liczbę awarii).
- Różne poprawki optymalizacji zużycia CPU.
- Poprawka wykorzystania pamięci i I/O ograniczająca przypadki pojawienia się identycznych NPC-ów w jednym miejscu, a także poprawiająca streaming.
Poprawki na komputerach PC
- Naprawiono błąd, który uniemożliwiał kliknięcie przycisku ulepszenia podczas gry z rozdzielczością 1280x720.
- Naprawiono błąd, przez który włączenie trybu okna lub pełnoekranowego za pomocą kombinacji Alt+Enter powodowało, że gra przestawała odpowiadać.
- [Steam] Zmiana ustawień językowych na domyślne spowoduje teraz włączenie języka klienta Steam.
- Komunikat z prośbą o weryfikację integralności danych gry będzie teraz wyświetlany, gdy wykryte zostaną niepełne lub uszkodzone dane.
Poprawki na konsolach Xbox
- Naprawiono błąd, przez który wylogowanie się podczas wygaszania sceny mogło doprowadzić do częściowej braku odpowiedzi ze strony gry.
- Naprawiono błąd, przez który menu pauzy otwierało się samoczynnie po szybkim wyłączeniu przewodnika konsoli Xbox i menu pauzy.