Cyberpunk 2077 - hotfix 1.22 już dostępny. Co zmienia?

CD Projekt RED udostępniło hotfix 1.22 do gry Cyberpunk 2077. Nad czym tym razem pracowali twórcy polskiej gry?

Damian Jaroszewski (NeR1o)
4
Udostępnij na fb
Udostępnij na X
Cyberpunk 2077 - hotfix 1.22 już dostępny. Co zmienia?

Cyberpunk 2077 hotfix 1.22 jest już dostępny dla posiadaczy zarówno PC-tów, konsol nowej (PlayStation 5/Xbox Series X/S) oraz poprzedniej generacji (PlayStation 4/Xbox One), jak i użytkowników Google Stadia. Aktualizacja naprawia najczęściej zgłaszane błędy od poprzedniej poprawki, a także poprawia stabilność gry na wszystkich platformach.

Dalsza część tekstu pod wideo

Cyberpunk 2077 hotfix 1.22 - lista zmian 

Zadania i otwarty świat

  • Terminal przy Metro: Memorial Park powinien teraz prawidłowo zaliczać się na poczet osiągnięcia "Bywalec".
  • Naprawiono błędy w wyglądzie Johnny’ego występujące po kupieniu nomadzkiego samochodu od Lany.
  • Naprawiono błąd w Kontrakcie: "Dopóki śmierć nas nie rozłączy", który uniemożliwiał użycie windy.
  • Naprawiono błąd w zadaniu "Delamain: Readmisja", który sprawiał, że gracz mógł utknąć w garażu, jeśli zamiast podążania za dronem wbiegł do pomieszczenia kontroli.
  • Dodano poprawkę wsteczną dla błędu naprawionego w aktualizacji 1.21, który sprawiał, że Takemura mógł utknąć w dokach Japantown w zadaniu "Stary znajomy". U graczy, którzy doświadczyli tego błędu przed aktualizacją 1.21 i kontynuowali grę do aktualizacji 1.22, Takemura przeteleportuje się teraz do przybytku Wakako.
  • Naprawiono błąd uniemożliwiający graczowi otworzenie telefonu w mieszkaniu na początku zadania "Nowy świt gaśnie".
  • Naprawiono problem, przez który gracz nie mógł używać broni i przedmiotów po wejściu w interakcję z panelem konserwacyjnym w zadaniu "Kto sieje wiatr".


Efekty wizualne

  • Naprawiono różne problemy związane z przycinaniem ubrań NPC-ów.

Interfejs

  • Naprawiono błąd sprawiający, że napisy w języku arabskim były nieprawidłowo wyrównane.

Stabilność i wydajność

  • Wprowadzono różne usprawnienia zarządzania pamięcią (co zmniejsza liczbę awarii), a także inne optymalizacje.
  • Poprawiono wydajność karty graficznej przy renderowaniu modeli i tkanin.

Konsole

  • Optymalizacja i usprawnienia obsługi jednostek GPU oraz ESRAM na konsoli Xbox One.
  • Poprawki w zarządzaniu pamięcią na PlayStation 5.

Stadia

  • Gra nie będzie się już blokowała w menu przypisania klawiszy kiedy klawiatura nie jest dostępna.