PKO BP z nowością w aplikacji IKO. Klienci długo na to czekali

Klienci PKO BP za chwilę powinni doczekać się nowej funkcji w aplikacji IKO, na którą wiele osób czekało. Jest ona związana z BLIKIEM.

Damian Jaroszewski (NeR1o)
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na X
PKO BP z nowością w aplikacji IKO. Klienci długo na to czekali

O nowości w aplikacji IKO informuje serwis cashless.pl. Jeden z czytelników doniósł, że nowość niespodziewanie pojawiła się na jego telefonie. Na razie tylko na systemie iOS dla iPhone'ów, ale wkrótce powinna pojawić się również na Androidzie.

Dalsza część tekstu pod wideo

PKO BP wprowadza nowość w IKO

Ta nowość to "prośba o przelew BLIK". Pierwsze informacje o możliwości wprowadzenia jej w aplikacji IKO pojawiły się już w styczniu. Wtedy też bank zaktualizował regulamin o zapisy związane z nową funkcją. Jednak do tej pory nie pojawiła się ona w aplikacji, ale to właśnie się zmieniło, przynajmniej w wersji na iOS.

Zaktualizowana aplikacji IKO na urządzeniach Apple pozwala już na wysłanie prośby o przelew BLIK. Dzięki temu użytkownicy mogą do innej osoby wysłać prośbę o przelanie pieniędzy. Stosowany komunikat pojawi się na telefonie adresata. Ten ma 72 godziny na jego zaakceptowanie. Jeśli to zrobi, to kwota automatycznie zostanie przesłana za pomocą przelewu na telefon.

Prośba o przelew BLIK dostępna jest też w 7 innych bankach: ING, mBanku, VeloBanku, Millennium, BSR, Pekao oraz SGB.