DAJ CYNK

Koniec pakietu #Freemium w Virgin Mobile

26.08.2018

Dodane przez: LuiN

Kategoria: Taryfy, promocje, usługi

Interakcje: 12343

Ważne 7

7

Sieć Virgin Mobile poinformowała o zakończeniu świadczenia usługi "Pakiet #Freemium".



Sieć Virgin Mobile poinformowała o zakończeniu świadczenia usługi "Pakiet #Freemium".

Pakiet #Freemium dla (mało) wymagających

Nie da się ukryć, że oferta #Freemium była jedną z najtańszych opcji do przechowywania numerów czy też zapewnienia łączności z bliskimi jak najmniejszym kosztem. Za pomocą kodu *222*000# klienci sieci otrzymywali za darmo na 30 dni:

  • 30 minut na połączenia krajowe (komórki i stacjonarne),
  • 30 SMS-ów do wszystkich sieci,
  • 300 MB transferu.

Koniec #Freemium od 27 sierpnia

Nowi abonenci nie będą w stanie aktywować pakietu, a dotychczasowi odnowić go od 27 sierpnia. Jak zapewnia Virgin w komunikacie, odwołanie powyższej promocji nie wpływa na prawa i obowiązki klientów.

Macie już pomysł na "życie po #Freemium"? Taryfa Virgin Mobile nie doczekała się bezpośrednich naśladowców wśród innych polskich sieci.

Dziękujemy jarekt za cynk!

Źródło tekstu: Virgin Mobile, wł

Komentarze
Zaloguj się
137. ~gość
0

2018-09-08 15:31:37 host: a29-02-(...)ini.net

ja traktowałem Virgin jak przechowalnie numerów - mam kilka numerów na kartę, przedłużałem sobie tylko darmowl ważność konta i nawet nie korzystałem z pakietów freemium, a teraz wycofują więc odchodzę z Virgin

Odpowiedz

1. ~gość
0

2018-09-09 10:12:33 host: eky162.(...)pnet.pl

bez sensu

136. ~
0

2018-09-05 22:53:07

132, tu nie ma co analizować, tu sprawa jest prosta - wszystko no limit za 15 zł wRodzinie vs Virgin przedłużanie pakietów 7 dni co tydzień za 7 zł czyli 28 zł miesięcznie za same rozmowy no limit a nie za wszystko, do tego wycofanie freemium którym Virgin kusiło żeby ich wybrać - dla mnie wybór jest jasny i oczywisty - odejście z Virgin - nie ma czego szukać w Virgin

Odpowiedz

135. ~
0

2018-09-05 22:43:49

Virgin ma dziwną polityke i ja już nie statam się tego zrozumieć bo nie ma sensu, już nie czekam na lepsze oferty od Virgin bo udowodnili, że lepszych ofert nie chcą wprowadzać - nie to nie, szkoda tylko że wprowadzali w błąd że będą robili fajne oferty, a tu dalej nic fajnego, nie chcą klientów to spoko, ich wybór

Odpowiedz

134. ~
0

2018-09-05 22:37:11

132, numer w karcie możesz przenieść w jeden dzień czy w kilka dni, jak coś nie będzie odpowiadać to zmienisz na inną sieć, jak chcesz ofertę wRodzinie za 15 zł miesięcznie to się nie zastanawiaj tylko bierz bo niższej ceny za no limit wszystko z lejkiem 1 mega po pakiecie GB nie ma żadna inna sieć tak tanio chyba że a2mobile ale za 1 pakiet 9,90 zł, za wszystko najtaniej wyjdzie wRodzinie, a jak inna sieć wprowadzi coś lepszego to najwyżej zmienisz, to nie jest wybór na całe życie tylko biznes - dajesz fajną i tanią ofertę to płacę w tej sieci, inna sieć daje lepszą ofertę a ty się ociągasz ze zmianą albo wycofujesz coś fajnego a inna sieć ma lepszą dla mnie ofertę - sorry zmieniam sieć - to biznes - wybieram najkorzystniejszą ofertę

Odpowiedz

133. ~
0

2018-09-05 22:29:09

132, chłopie daj spokój z plusami i minusami, zawsze chodzi o kasę, - tak się można zastanawiać aż zmienią promocje czy ofertę, a skorzystają ci którzy przeszli do innej sieci, virgin już nie ma nic ciekawego do zaoferowania i dla mnie to jest wystarczający l powód dla którego zmieniłem sieć - uwierz, nie warto tego analizować do końca świta bo zanim to zanalizujesz od każdej strony to inna sieć po sieci wRodzinie może zrobić jeszcze lepszą promocje, może wszystko no limit za 10 zł

Odpowiedz

132. ~rrrr
0

2018-09-04 23:40:53

to jakie są alternatywy do 15 zł/mc/os? plusy i minusy....w rodzinie - 30/2mc czyli 15/mc+nielimitowane rozmowy+porządny lejek 512kb/sminus to jest promocja więc mogą ją wyłączyć jak freemium w każdej chwili :(co jeszcze....

Odpowiedz

131. ~
0

2018-09-04 20:47:20

@130 nie w tym sensie na zawsze. Chodzi o to że np. w jednym miesiącu aktywuję mini-3 i później on się automatycznie odnawia co miesiąc i mi chodzi o to czy będzie się cały czas odnawiał co miesiąc, czy trzeba będzie może mu np. co pół roku pomóc czyli aktywować ponownie.

Odpowiedz

130. ~Zdzichu
0

2018-09-04 20:22:17

@128, no wiesz, we freemium jak wydzwoniłeś te 30min to też dalej dzwoniłeś z konta, chyba że miałeś zero na koncie.@129, "czy jest na zawsze" - fremium było 3lata, też każdy myślał że jest na zawsze... :-)

Odpowiedz

129. ~
0

2018-09-04 18:51:33

To chociaż tyle dobrze że się sam odnawia. Czy to odnawianie jest na zawsze?

Odpowiedz

128. ~rrrr
0

2018-09-04 18:22:53

pakiet mini 3 będzie się odnawiał jak będą środki na koncie (czyli powyżej 3 zł) problem w tym że nie można zamówić pakietu jak było we freemium od razu na 6 miesięcy. W efekcie "matula" czy dziecko wygada pakiet mini-3 i resztę kasy na koncie i trzeba będzie doładowywać co miesiąc numer - co jest chore ! We freemium był spokój na 6 miesięcy.

Odpowiedz

127. ~
0

2018-09-04 15:36:25

@126 nie, mi chodzi u matuli bo ona ma taryfę #wszystko tylko że nie będzie pamiętać o włączaniu co 30 dni.

Odpowiedz

126. ~Zdzichu
0

2018-09-04 15:07:40

@125, w tej taryfie co masz - nie. Jak zmienisz taryfe to włączysz.

Odpowiedz

125. ~
0

2018-09-04 15:02:03

@124 dzięki za odpowiedź. A jest jakaś możliwość włączenia cyklicznego pakietu mini3?

Odpowiedz

124. ~Zdzichu
0

2018-09-04 14:51:44

@123, masz starszą taryfe, było w niej tak - 19gr/min 6gr/sms 25gr/mms, net chyba też na lejku, ale czy nadal tak jest, to tego nie wiem.Możesz w niej siedzieć ale nie będziesz mógł włączyć tych pakietów o których pisałem wyżej.Możesz też zmienić na #chce wszystko kodem *222*123#

Odpowiedz

123. ~
0

2018-09-04 14:07:43

@121 jak wpisałem *222*3# to mi się pojawił komunikat: "Korzystasz z taryfy BEZ KOMPROMISOW (Oferta 2012)". Czyli to jakaś podstawowa?

Odpowiedz