DAJ CYNK

TELKO.in: PLFON migruje klientów na nową platformę VoIP

16.12.2013

Dodane przez: anonymous

Kategoria: Taryfy, promocje, usługi

Interakcje: 7307

Ważne 9

1

Peoplefone Polska zachęca mailingami swoich abonentów do przejścia na nową platformę swojego systemu telefonii internetowej.

Od kilku tygodni Peoplefone Polska zachęca mailingami swoich abonentów do przejścia na nową platformę swojego systemu telefonii internetowej. Infrastruktura działa od pół roku i już tylko na niej dokonywane są nowe aktywacje. Równolegle trwa migracja wcześniejszych klientów.

Nadszedł czas, by wyłączyć starą platformę i przenieść klientów na nową. Ze względu na zmianę Prawa telekomunikacyjnego abonenci muszą założyć nowe konto, akceptując nowe regulaminy i cenniki. W drugim kroku migrujemy środki na kontach klienckich i ich numerację - mówi Marek Mróz, dyrektor handlowy Peoplefone Polska. Nie chce przy tym zdradzić, jak liczna baza klientów podlega tej operacji.

Nie zdradzamy takich informacji. Liczbę klientów liczymy dzisiaj dziesiątkami tysięcy - mówi tylko. Wedle oficjalnych danych Peoplefone AG w ubiegłym roku obsługiwał w Polsce 30 tys. indywidualnych i biznesowych klientów.

Peoplefone Polska stanowi współwłasność szwajcarskiej firmy Peoplefone oraz detalicznego giganta Metro Group. Model biznesowy zakłada sprzedaż usług i dedykowanych urządzeń w detalicznych sieciach Media Markt i Saturn. W Polsce, pod marką PLFON, operator działa od 2007 roku. Poza naszym krajem usługi oferowane są także w w ośmiu innych krajach Europy (m.in.Szwajcarii, Austrii, na Słowacji i Litwie). Jak na razie największe sukcesy sprzedażowe grupa osiągnęła właśnie w Polsce, chociaż są one znacznie skromniejsze, niż założenia z którymi usługi startowały w 2007 roku.

Nowa platforma VoIP, na którą PLFON migruje klientów, wdrożona została na skalę całej grupy. Jądro systemu ulokowane zostały w data center we Francji. W Polsce do migracji klientów ma zachęcić nowa oferta dostępna po migracji na nową platformę.

<-telko>

Źródło tekstu: wł

Tagi: plfon VoIP
Komentarze
Zaloguj się
39. ~Kwiatuszek
0

2015-05-24 17:45:22

Chyba wszyscy, którzy korzystali kiedyś lub korzystają obecnie z VOIP, znają easycall i wiedzą jaką jakość oferują.

Odpowiedz

38. ~
0

2015-01-05 19:52:20

Adaja też zdecydowanie odradzam PLFON mam problem, który polega na tym ,że nie można się do mnie dodzwonić ( cały czas sygnał zajęty) i tak jak Krzysiek uważam że, traktują klienta fatalnie.Po mimo licznych telefonów problem nie rozwiązany od 4 miesięcy .Nie mogę rozwiązać umowy bo telefonia nie widzi problemu uważa że wina jest u dostawcy internetu ( działa w/g mnie ok) .Czy macie jakiś pomysł co zrobić?

Odpowiedz

37. ~Damian
0

2014-11-25 10:53:00

Też easyCALL używam. Polecam.

Odpowiedz

36. ~Klara
0

2014-10-30 22:52:07

To prawda. Ja mam EasyCall i bardzo sobie chwalę.

Odpowiedz

35. ~Toto
0

2014-10-29 19:50:00

EasyCall wykonał spory progres. Oferta ostatnio tez mocno zachęcająca.

Odpowiedz

34. ~yeaaap
0

2014-10-22 21:26:24

Swojego czasu się poprawili i rzeczywiście są chyba jednym z liderów obecnie na rynku, z resztą sam z nich korzystam teraz

Odpowiedz

33. ~hero
0

2014-10-20 21:46:52

Trzeba przyznać, że easy call trzyma ostatnio poziom. Też polecam.

Odpowiedz

32. ~Wymagajacy
0

2014-07-31 13:11:04

Wielu operatorów oferuje usługi voip też długo szukałem i polece jednak lidera czyli easy calla

Odpowiedz

31. ~darkZ
0

2014-07-11 09:25:01

hehe... no trzeba się mocno zagłębić w komentarze, żeby coś obiektywnego wyciągnąć z tego. Mi kolega z firmy partnerskiej polecił spikon i jesteśmy na razie zadowoleni. Może po prostu trzeba trochę szczęścia przy wyborze operatora ;)

Odpowiedz

30. ~K
0

2014-06-24 10:11:50

Naganiacze z izycol dajcie już spokój. Powszechnie wiadomo że to kiepski operator, niestabilny. Google potwierdza :)

Odpowiedz

29. ~Kamillodz
0

2014-06-08 13:35:32

Jak dla mnie to fajny operatorr ten easycall ostatnio gadałem z 1h i wyszło fajnie z laleczka zgadalismy sie i umuwilismy :)jakosciowo było ją dobrze słychać

Odpowiedz

28. ~jankowski
0

2014-05-30 07:31:54

Mój ulubiony operator do pracy do dzwonienia to easyccall bardzo dobrze sie sprawuje i działa bardzo dobrze nie zawiesza sie i jakosciow tez bardzo dobrze ogolnie nie zamierzam narazie zmieniac bardzo sie przyzwyczaiłem do tego operatora

Odpowiedz

27. ~Zenon
0

2014-05-11 09:54:43

Korzystam z apki easycalla i jest wporzadku jakosciowo moze byc nie co lepsze niz inni operatorzy ogolnie jestem zadowolony.

Odpowiedz

26. ~Karaś
0

2014-04-28 15:02:05

VoIP trzeba zrobic krok do przodu i dlatego ja wybrałem easycall VoIP juz od dawna są na rynkuMaja dosc dobre ceny i stabilna aplikacje korzystam juz 7 miesiecy

Odpowiedz

25. ~Zgred
0

2014-03-28 20:33:57

Ja nie mam problemów ale to może dlatego, ze korzystam z easycall

Odpowiedz