Małe problemy małych tabletów Samsunga

Wiele wskazuje na to, że Samsung nie będzie mógł uznać wejścia na rynek tabletów za udany. Po problemach ze sprzedażą modelu Galaxy Tab 10.1 w Australii i Europie (szczególnie w Niemczech), teraz doszedł problem z prezentacją kolejnego modelu na targach IFA. A to jeszcze nie koniec.

Redakcja Telepolis
19
Udostępnij na fb
Udostępnij na X
Małe problemy małych tabletów Samsunga

Wiele wskazuje na to, że Samsung nie będzie mógł uznać wejścia na rynek tabletów za udany. Po problemach ze sprzedażą modelu Galaxy Tab 10.1 w Australii i Europie (szczególnie w Niemczech), teraz doszedł problem z prezentacją kolejnego modelu na targach IFA. A to jeszcze nie koniec.

O problemach ze sprzedażą tabletów Samsunga pisaliśmy m.in. w tej oraz tej wiadomości. Teraz Samsung postanowił dmuchać na zimne i… usunął model Galaxy Tab 7.7 ze swojego stoiska na targach IFA w Berlinie.

Jakby tego było mało, Andrew Barrow, odpowiedzialny za elektronikę użytkową i ustalanie cen w Lenovo, twierdzi, że do końca 2010 roku Samsung sprzedał zaledwie 20 tys. sztuk swojego pierwszego tabletu, Galaxy Tab.

Wcześniejsze informacje mówiły o tym, że Samsung dostarczył 2 mln sztuk tabletu Galaxy Tab i że firma liczy na więcej. Wszystko rozbija się jednak o różnicę pomiędzy ilością urządzeń dostarczonych do punktów sprzedaży, a liczbą, która trafiła do klientów. Skąd jednak aż taka rozbieżność?

Nie wiadomo. Wiadomo natomiast, że Samsung odmówił komentarza w tej sprawie.

Dalsza część tekstu pod wideo