DAJ CYNK

Tytuły przelewów na telefon BLIK ułożą się w piosenkę

Marian Szutiak

Taryfy, promocje, usługi

BLIK tytuły przelewów na telefon piosenka

Polski Standard Płatności wystartował z nową kampanią Przelej słowa do piosenki, która ma zachęcić użytkowników bankowości mobilnej do korzystania z przelewów na telefon BLIK. Jej bohaterem jest Igor Walaszek, który napisze piosenkę z wykorzystaniem słów nadesłanych przez użytkowników BLIKA, które wpisują oni w tytuły przelewów na telefon.

„Następnym razem z sosikiem proszę”, „Wyjdziesz za mnie”, „Kup mi gwiazdkę z nieba”, „Składka na Grubego” – to tylko niektóre tytuły przelewów, jakie niejednokrotnie wpisywane są przez użytkowników podczas przesyłania pieniędzy na numer telefonu BLIK. Ten sposób rozliczeń w ostatnim czasie bardzo zyskuje na popularności, stając się najwygodniejszym sposobem przekazywania sobie pieniędzy. W pierwszym półroczu 2020 roku użytkownicy BLIKA zrealizowali już niemal 18 mln takich transakcji. Zaletą rozwiązania jest to, że nie trzeba znać numeru rachunku bankowego odbiorcy (wystarczy numer telefonu) oraz, że pieniądze docierają do niego natychmiast, bez względu na to, w jakim banku na konto. Warunkiem jest to, aby bank udostępniał przelew na telefon BLIK. Usługa działa między bankami udostępniającymi przelew na telefon BLIK, przez 24h na dobę, również w niedzielę i święta oraz jest darmowa.

Zobacz: BLIK to najlepiej rozpoznawalna w Polsce marka płatności bezgotówkowych
Zobacz: BLIK po 2Q2020: prawie 5,5 mln aktywnych użytkowników i 100 mln transakcji

– Zależy nam na tym, aby promować bezgotówkową formę rozliczeń i pokazywać, jak użyteczny w naszym codziennym życiu jest przelew na numer telefonu BLIK. Już dziś obserwujemy, jak szybko rośnie popularność tej usługi. Chcemy jeszcze ten proces przyśpieszyć, aby jak największa grupa użytkowników przekonała się jak wygodna, szybka i bezpieczna jest taka forma rozliczeń. Nasza nowa kampania, która realizowana będzie w Internecie, ma także zaangażować wszystkich, którzy już dziś korzystają z tego rozwiązania.

– powiedział Krzysztof Ziewiec, dyrektor departamentu marketingu i PR w Polskim Standardzie Płatności, operatorze systemu BLIK

W ramach nowej kampanii do konkursu zostali zaproszeni wszyscy użytkownicy tego rozwiązania. BLIK zachęca ich do przesłania najbardziej kreatywnego tytułu takiego przelewu na telefon BLIK. Najciekawsze propozycje zostaną wykorzystane przez Igo do napisania piosenki, a ich autorzy będą nagrodzeni, oczywiście przelewem na telefon BLIK. Stanie się to 20 października 2020 roku o godz. 20:00, w trakcie premiery piosenki na facebookowym profilu BLIKA.  

– Przelew na telefon BLIK to najbardziej socialowa usługa BLIKA. Zaobserwowaliśmy, że oprócz wygodnego i natychmiastowego rozliczania się, użytkownicy komunikują się między sobą za pomocą tytułów przelewów. Biorąc więc kreatywność użytkowników i dokładając do niej muzyczny styl komunikacji BLIKA, powstała idea „Przelej słowa do piosenki”. Postanowiliśmy zaprosić do współpracy nietuzinkowego artystę młodego pokolenia Igora Walaszka i podjąć wyzwanie stworzenia utworu z wykorzystaniem najciekawszych tytułów przelewów. Dajemy tym samym fanom BLIKA, niepowtarzalną szansę zastania współtwórcami nowej piosenki Igo, a przy okazji wygrania nagrody pieniężnej, realizowanej oczywiście natychmiastowym przelewem BLIK. Cała akcja i kampania wspierająca ma miejsce w social media, a jej wielkim finałem będzie premiera utworu podczas transmisji na Facebooku.

– powiedział Michał Tyburcy, Businness Director, Change Serviceplan

Za strategię komunikacji, koncept kreatywny oraz jego wdrożenie odpowiedzialne są agencje Change Serviceplan i Media Ready, należące do grupy komunikacyjnej Group One. Szczegóły nowej kampanii oraz konkursu „Przelej słowa do piosenki” dostępne są pod tym adresem. Zgłoszenia konkursowe przyjmowane będą do 25 września tego roku.

Zobacz: Revolut Business ma już 500 tysięcy kont firmowych, wprowadza tryb ciemny i nowe usługi dla przedsiębiorców
Zobacz: Bank kryptowalut powstanie w Stanach Zjednoczonych

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: Polski Standard Płatności