Łatwość, szybkość i bezpieczeństwo to główne korzyści płacenia w sieci, wokół których koncentruje się nowa kampania reklamowa BLIKA z raperem MC Silkiem w roli głównej. Ma ona zachęcić użytkowników do płacenia za świąteczne prezenty za pomocą tej metody.
Prawie trzy czwarte wszystkich transakcji realizowanych BLIKIEM to płatności w Internecie. W pierwszej połowie 2019 roku było 65 milionów takich transakcji, czyniąc BLIKA popularniejszą metodą płatności w sieci niż karty, którymi w tym samym okresie zapłacono o ok. 10 milionów razy mniej (dane NBP).
Zobacz: BLIK zyskuje globalną popularność dzięki partnerstwu z PPRO
Zobacz: Blik pozwoli na płatności zbliżeniowe. To może być spora rewolucja
BLIKIEM można zapłacić praktycznie we wszystkich sklepach internetowych, w tym w takich jak Douglas, Decathlon, Empik, Euro RTV AGD, OleOle, SMYK i Zalando, a także oraz na platformach e-commerce, na przykład jak Allergo i AleExpress.
– Listopad i grudzień to tradycyjnie najbardziej intensywne miesiące dla e-commerce. W tym czasie kupujemy prezenty dla siebie i bliskich i coraz częściej szukamy ich właśnie w Internecie. W naszej kampanii chcemy przypomnieć, że BLIK jest wygodnym i bezpiecznym sposobem płatności za prezenty, a płacenie nim jest łatwe i szybkie.
- powiedział Krzysztof Ziewiec, dyrektor departamentu marketingu i PR Polskiego Standardu Płatności, operatora BLIKA
Za strategię komunikacji i kreację odpowiada agencja Change Serviceplan, spoty wyreżyserował Szymon Pawlik, a produkcją zajęło się studio Film Produkcja. Media zaplanował i zakupił dom mediowy SMG Sp .z o.o. oddział Spark Foundry.
- Płatności w Internecie BLIKIEM to prawdziwy hit. Taka też ma być nasza nowa kampania. MC Silk
w roli Blikołaja, świetna muzyka i tekst, doskonałe zdjęcia i montaż teledysku to kreacja zgoła inna niż większość świątecznych komunikacji.
- powiedział Michał Tyburcy, business director, Change Serviceplan
Zobacz: Od dziś w Play24 wygodnie opłacisz fakturę za pomocą Apple Pay, Google Pay lub BLIK
Zobacz: Liczba transakcji BLIKIEM w 1H2019 zbliżyła się do 90 milionów - to tyle, ile było w całym roku 2018
Źródło tekstu: Polski Standard Płatności