BLIKIEM można zapłacić za świąteczne zakupy - rusza owa kampania reklamowa

Łatwość, szybkość i bezpieczeństwo to główne korzyści płacenia w sieci, wokół których koncentruje się nowa kampania reklamowa BLIKA z raperem MC Silkiem w roli głównej. Ma ona zachęcić użytkowników do płacenia za świąteczne prezenty za pomocą tej metody. 

Marian Szutiak (msnet)
2
Udostępnij na fb
Udostępnij na X
BLIKIEM można zapłacić za świąteczne zakupy - rusza owa kampania reklamowa

Prawie trzy czwarte wszystkich transakcji realizowanych BLIKIEM to płatności w Internecie. W pierwszej połowie 2019 roku było 65 milionów takich transakcji, czyniąc BLIKA popularniejszą metodą płatności w sieci niż karty, którymi w tym samym okresie zapłacono o ok. 10 milionów razy mniej (dane NBP).

Dalsza część tekstu pod wideo

BLIKIEM można zapłacić praktycznie we wszystkich sklepach internetowych, w tym w takich jak Douglas, Decathlon, Empik, Euro RTV AGD, OleOle, SMYK i  Zalando, a także oraz na platformach e-commerce, na przykład jak Allergo i AleExpress.

– Listopad i grudzień to tradycyjnie najbardziej intensywne miesiące dla e-commerce. W tym czasie kupujemy prezenty dla siebie i bliskich i coraz częściej szukamy ich właśnie w Internecie. W naszej kampanii chcemy przypomnieć, że BLIK jest wygodnym i bezpiecznym sposobem płatności za prezenty, a płacenie nim jest łatwe i szybkie.

- powiedział Krzysztof Ziewiec, dyrektor departamentu marketingu i PR Polskiego Standardu Płatności, operatora BLIKA

Za strategię komunikacji i kreację odpowiada agencja Change Serviceplan, spoty wyreżyserował Szymon Pawlik, a produkcją zajęło się studio Film Produkcja. Media zaplanował i zakupił dom mediowy SMG Sp .z o.o. oddział Spark Foundry

- Płatności w Internecie BLIKIEM to prawdziwy hit. Taka też ma być nasza nowa kampania. MC Silk
w roli Blikołaja, świetna muzyka i tekst, doskonałe zdjęcia i montaż teledysku to kreacja zgoła inna niż większość świątecznych komunikacji.

- powiedział Michał Tyburcy, business director, Change Serviceplan