Bank Millennium z nową aplikacją mobilną
Pierwsi klienci banku Millennium mogą już korzystać z nowej wersji aplikacji mobilnej. Wkrótce dołączą do nich kolejni.
Nowa wersja aplikacji idzie w parze ze zmianami wprowadzonymi na początku maja w serwisie internetowym Millenet. Millennium to kolejna firma, która chce zaoferować klientom spójny system, dostępny zarówno w aplikacji mobilnej, jak i na komputerze. Bank przekonuje, że doświadczenia z użytkowania obu kanałów samoobsługowych będą do siebie bardzo podobne.
Na głównej stronie aplikacji pojawiły się Dodatki. To funkcja, która powstała po konsultacjach z użytkownikami. Mogą oni je dowolnie skonfigurować, dodając do ekranu głównego skróty do najczęściej używanych funkcji, takich jak Zbiórka, Nadchodzące Płatności, czy Wygodny Przelew.
Zmiany dotknęły też sekcję Wydarzenia, która ma dostarczać użytkownikom spersonalizowanych informacji o stanie finansów oraz wspierać zarządzanie domowym budżetem. Lista Wydarzeń ma być systematycznie rozszerzana o nowe typy informacji. Docelowo to ona ma być sercem systemu i głównym kanałem kontaktu w bankowości elektronicznej. Za jej pomocą bank będzie informować klienta o nowych promocjach, ofertach i sposobach na znalezienie oszczędności.
Nowa aplikacja mobilna banku Millennium jest już dostępna dla pierwszej grupy klientów. Ich liczba będzie sukcesywnie powiększana.