Znany bank odda klientom pieniądze. Niesłusznie naliczał opłaty
Nawet najbardziej solidne banki muszą mierzyć się z błędami sytemowymi. Tym razem padło na Alior Bank, który niesłusznie pobierał od klientów opłaty. Bank potwierdził, że doszło do awarii.

Alior Bank z chwilową awarią systemu
Alior Bank pobierał dodatkowe opłaty od niektórych swoich klientów. Oczywiście, nie powinno się to zdarzyć, zostały one pobrane w wyniku błędu. Bank potwierdził informację o niesłusznie pobieranych opłatach, tłumacząc się "błędem systemu". Jak donosi TVN24 wszyscy poszkodowani, dostaną zwrot pobranych środków.
Błąd systemu bankowego polegał na tym, że niektórzy klienci mieli naliczane dodatkowe opłaty w wysokości 50 groszy. Miało to miejsce w przypadku SMS-ów, które powinny być darmowe.



Potwierdzamy, że niektórym klientom, w wyniku błędu systemu, zostały nieprawidłowo naliczone opłaty za SMS-y.
- tłumaczy Joanna Nagierska, managerka ds. public relations, z Alior Banku.
Błąd został naprawiony, a wszyscy poszkodowani dostaną zwrot pobranych środków.