DAJ CYNK

T-Mobile Polska: na pewno nie będziemy liderem taniości [wideo]

17.02.2014

Dodane przez: LuiN

Kategoria: Wydarzenia

Interakcje: 6033

Ważne 7

21

Na rynku telekomunikacyjnym T-Mobile nie zamierza być liderem niskich cen, bo potrzebuje pieniędzy na inwestycje w usługi i technologie. Operator zapowiada dalszy rozwój oferty w segmentach klienta indywidualnego i biznesowego, jednak zdaniem dyrektora sprzedaży na obniżki cen klienci firm telekomunikacyjnych nie mają co liczyć.

Na rynku telekomunikacyjnym T-Mobile nie zamierza być liderem niskich cen, bo potrzebuje pieniędzy na inwestycje w usługi i technologie. Operator zapowiada dalszy rozwój oferty w segmentach klienta indywidualnego i biznesowego, jednak zdaniem dyrektora sprzedaży na obniżki cen klienci firm telekomunikacyjnych nie mają co liczyć.

Domyślam się, że konsumenci chcieliby płacić taniej. My uważamy, że ten poziom już jest bardzo niski w Polsce, i myślę, że każdy konkurent to potwierdzi - podkreśla Wojciech Kliniewski, dyrektor sprzedaży T-Mobile Polska. Na pewno nie będziemy liderem taniości, ponieważ na koniec dnia chcemy mieć marżę, którą chcemy inwestować w nasze usługi i technologie. Ale zobaczymy, co będzie się działo na rynku, jak agresywna będzie konkurencja i na pewno pola nie odpuścimy - zapewnia.

Poza inwestowaniem w technologię i podnoszeniem jakości usług, priorytetem operatora jest poprawianie jakości obsługi klienta. Kliniewski podkreśla, że od lat wartość inwestycji w ten obszar stanowi znaczący udział w kosztach firmy.

Nowa technologia, doskonały produkt czy doskonały serwis to dzisiaj za mało. Stąd też od lat kwestia obsługi klienta jest jednym z najważniejszych elementów w strategii naszej kadry zarządczej - tłumaczy Wojciech Kliniewski w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Biznes.

Operator będzie dbał o innowacyjność. Największym celem w tym zakresie w tym roku będzie wejście T-Mobile w sektor usług bankowych. Operator wspólnie z Alior Bankiem ma zamiar świadczyć usługi bankowe zarówno dla klientów indywidualnych, jak i biznesowych. Trwają prace nad szczegółami oferty.

Usług i innowacji będzie w tym roku cała masa, ale najważniejszą jest współpraca, którą podejmujemy z Aliorem, więc wejście do sektor usług bankowych, co będzie największą tegoroczną innowacją - mówi Wojciech Kliniewski, dyrektor sprzedaży T-Mobile Polska.

W grudniu Alior Bank zawarł z T-Mobile Polska umowę o współpracy, zgodnie z którą operator ma oferować swoim klientom produkty i usługi bankowe, takie, jak: rachunki, depozyty, kredyty, pożyczki i limity kredytowe oraz karty płatnicze. Ma to być pierwszy w Europie tak kompleksowy projekt współpracy banku i firmy telekomunikacyjnej. Według zapowiedzi, szczegóły oferty mają być znane w I połowie roku.

Łączona oferta będzie dedykowana zarówno osobom fizycznym, jak też małym i średnim firmom (lub osobom fizycznym prowadzącym działalność gospodarczą).

Źródło tekstu: Newseria

Komentarze
Zaloguj się
91. ~Jarko
0

2014-02-18 09:37:15

~86 troche racji jest w tym co piszesz, patrzę po abonamentach i no limit na rozmowy i sms + pakiet 2GB neta to w TM koszt 49zł, w play ~65zł podejrzewam, że takich porównań można robić więcej...

Odpowiedz

90. ~12groszy
0

2014-02-18 09:36:19

Czy w t-mobile zawsze trzeba pisać reklamacje na sposób naliczania ich podwójnych doładowań oraz rozliczania wszelkich usług?? Jedyna taka sieć co robi ludziom problemy zmuszając do upominania się co sami głośno rozdają. Uciekam z tej sieci po 12latach.

Odpowiedz

89. wlo
1

2014-02-18 09:02:09

tMati - dziwne takie? A co Plus niby zrobił? Zostawił ceny ale połechtał naród oczekujący nielimitowanych - właśnie nielimitowanymi. W końcu za tę samą cenę co wcześniej za 400 minut i za nielimitowane w sieci, można mieć nielimitowane wszędzie! Czysty zysk! Ze esemesy przestały się z minutami wymieniać, albo trzeba dopłacić? Przecież ludzie oczekują nielimitowanych połączeń! A po co pisać jak można porozmawiać? Ciekawe, ze jakoś te nielimitowane cieszą się średnia popularnością wśród tyc co najwięcej dyskutują ;-) Firmy biorą, obniżają koszty, zwiększają AUPU... Ale tego nie widać bo nie siedzą i nie dyskutują czy 5 zł to dużo czy mało i czy z tego powodu wszyscy klienci pójdą do innego ;-)

Odpowiedz

88. tMati
0

2014-02-17 21:54:28

Powiedział to, o czym wiadomo od dawna. T zlikwidował w praktyce najniższą taryfę ograniczył ilość GB w droższych pakietach (w stosunku do oferty z sierpnia i początku września) dając nielimitowane za niższą cenę. Jednocześnie zlikwidował wymienność minut i każe sobie dopłacać za pakiety sms i stacjonarne. Wprowadzili pakiet "bezpieczny internet" zamiast lejka, który podnosi abo 10 zł. Wszystkie te sztuczki powodują, że klient płaci więcej za większy abonament, którego nie jest w stanie wykorzystać. PS. Do niedawna aplikacja iBOA na Androida nie pokazywała wykorzystania pakietu internetowego, a licznik w Androidzie liczy trochę inaczej i łatwo przekroczyć limit (+10 zł do abo). Umowę mam do września i jak do końca lata nie poprawią oferty to uciekam do konkurencji (letnie promocje).

Odpowiedz

87. ~
0

2014-02-17 21:03:46

86. To są informacje dla inwestorów, a nie klientów.

Odpowiedz

86. ~Michał
0

2014-02-17 20:31:14

Ten dyrektor powinien wiedzieć że z takimi wypowiedziami trzeba uważać i to jest jego błąd że jego słowa o nie byciu liderem ceny ludzie interpretują że jest drogo. Gdyby powiedział wymijająco "oferujemy usługi dobrej jakości w rozsądnej cenie" to ta masa trolli nie miała by takiej pożywki i nie wyciągało by słów z kontekstu.

Odpowiedz

85. ~anonim
0

2014-02-17 20:30:24

@84 oj tam, jeszcze nie wiesz, że potrzebujesz no limit, najlepiej w nju. Ale spokojnie, fanatycy no limit wytłumaczą dlaczego potrzebujesz, nawet jak nie potrzebujesz :D

Odpowiedz

84. ~tkubon
0

2014-02-17 17:02:54

@53: Nie potrzebuje nolimit. Potrzebuje dzwonić na stacjonarne i stacjonarne do Niemiec (bez wdzwaniania i dopłacania do jakiegoś voipa) oraz smsy i nie chce wydawać więcej niż 30 zł. Do tego miałem problem z migracją karty i dorzucili jeszcze 4 miesiące 50% rabatu na abo umowa na 18 m-cy. Chyba nie przepłacam jakoś perwersyjnie i jestem abonentem T w normalnej taryfie a nie jakiegoś wirtualnego prepaida

Odpowiedz

83. ~
-2

2014-02-17 16:38:02

jak tmobajl na pewno nie będzie liderem taniości to ja na pewno nie bede klientem tmobajla

Odpowiedz

82. ~
1

2014-02-17 16:18:44

80. Może gdybym wcześniej nie miał u nich telefonu może bym nie straszył ale takiego badziewia jak tam w żadnej sieci nie miałem

Odpowiedz

81. ~Kuzyn1920
1

2014-02-17 16:01:27

Od paru dni mam dziwne akcje z wykonywaniem połączeń. Zanim zacznie się sygnał jest chwila ciszy 7-10 sek. Potem dziwny dźwięk "plum" i zaczyna się sygnał. A na wyświetlaczu pojawia się informacja: Warunkowe wykonywanie połączeń. Spotkał się ktoś z Tym?

Odpowiedz

80. wlo
-1

2014-02-17 15:51:28

Plej ma zasieg wszystkich operatorow, wiec straszyc Plejem nikogo nie musisz :)

Odpowiedz

79. ~
1

2014-02-17 15:39:24

A obecnie cen i tak tak wysokich jak w plusie nie mają więc albo zrównają się z plusem albo jeszcze trochę drożej dla mnie problemu to niestanowi. Jak komuś się nie podoba to niech idzie do play i szuka zasięgu

Odpowiedz

78. ~
1

2014-02-17 15:38:26

Mam firmę u nich i jestem bardzo zadowolony jak ceny nie wiele podniosą również zostanę przynajmniej nie mam takich problemów z zasięgiem i internetem jak miałem w play czy orange. Plus należy się też za to że nie utajniają tego tylko mówią otwarcie

Odpowiedz

77. ~pabloki
-1

2014-02-17 15:26:59

oni juz maja dobra obsługe, oferte standard rynkowy, podniesienie ceny spowoduje spadek bazy, utrzymanie ceny gdy rynek ją obnizy- w co watpie- także spowoduje odpływ klientów. Właściwie to Kliniewski nic nie powiedział konkretnego. Faktem jest że tmobile zachowawczo jest nastawione z ofertą dla klientów. Oni skupiają sie na świadczeniu usług i dojeniu kasy ale uczciwie komunikują jak będą doić tą kase z klienta(np. do umowy promocyjnej na siłe włączaja na podst warunków umowy jakieś prenumeraty sms ale jednocześnie jest in fo jak wyłączyć te prenumeraty bezpłatnie). Jednak t mobile ma jakąś jakość , dla mnie ich jakość to standard. Niestety inne sieci mają gorszą.

Odpowiedz