DAJ CYNK

Serce i Rozum mają 2 miliony fanów na Facebooku

02.08.2013

Dodane przez: LuiN

Kategoria: Wydarzenia

Interakcje: 3174

Ważne 4

9

Serce i Rozum, sympatyczni bohaterowie promujący produkty i usługi Orange Polska, zdobyli na Facebooku serca już 2 milionów Internautów. Ta rekordowa liczba fanów plasuje profil Serca i Rozumu na pierwszym miejscu wśród wszystkich stron na polskim Facebooku.

Serce i Rozum, sympatyczni bohaterowie promujący produkty i usługi Orange Polska, zdobyli na Facebooku serca już 2 milionów Internautów. Ta rekordowa liczba fanów plasuje profil Serca i Rozumu na pierwszym miejscu wśród wszystkich stron na polskim Facebooku.

Spoty reklamowe z udziałem Serca i Rozumu, zamieszczone na oficjalnym fanpage'u, zanotowały już ponad 40 milionów odsłon. Serce i Rozum pojawili się na polskim Facebooku w październiku 2010 roku. W ciągu trzech pierwszych miesięcy polubiło ich 40 tys. fanów, a fanpage znalazł się w TOP 10 najszybciej rosnących stron na Facebooku.

W kwietniu 2012 profil Serca i Rozumu lubiło już milion osób, a w styczniu tego roku, mając na koncie 1,6 mln fanów stał się on najpopularniejszym profilem na polskim Facebooku.

Dziś, z okazji kolejnego rekordu - 2 milionów fanów - Orange Polska przygotował dla wszystkich fanów Serca i Rozumu stronę 2000000.pl z wieloma niespodziankami oraz podziękowaniami.

Serce i Rozum "zagrali" w ciągu ostatnich trzech lat w 50 spotach telewizyjnych i 59 radiowych. Działania z ich udziałem zdobyły nagrody w wielu konkursach: Webstar Creative, KTR, Golden Arrow, Złote Orły i na Effie Awards zdobywając Grand Prix. Autorami postaci oraz platformy komunikacji jest agencja Publicis. Profilem Serca i Rozumu na Facebooku zarządza agencja Lemon Sky.



Źródło tekstu: Orange

Komentarze
Zaloguj się
28. ~Namakon
0

2013-08-05 09:34:22

"ciężko obojętna", muszę zapamiętać ten zwrot :D

Odpowiedz

27. PLANET
0

2013-08-04 20:49:30

#25: prawdę mówiąc, to dla mnie największą celebrytką jest tam pani Kurdej-Szatan ;) Reszta jest mi obojętna, czasami ciężko obojętna ;)

Odpowiedz

26. ~xxxx
0

2013-08-04 16:47:02

Jedyne co wyszło Orange

Odpowiedz

25. ~Namakon
0

2013-08-04 12:39:16

Playnet jesteś pewny że wolisz turlającego się po pustyni wojewódzkiego jaki powtarza /''wody wody/'' niż /''teraz rozumiesz? teraz czuję/'' ;) ?

Odpowiedz

24. PLANET
0

2013-08-04 12:30:43

@up: zdecydowanie wolę reklamy Play z Mrs Basią (mimo tego, w co ją pakują w scenariuszach niekiedy), niż to g (nawet pasuje kształtem ;) na górze :) Czy też z tej samej firmy, reklamy ziemniaka z nju (który oczywiście się wypala, ale przynajmniej jest momentami abstrakcyjny, a nie adresuje w szeroką publiczkę jak to coś z newsa ;)

Odpowiedz

23. ~Namakon
0

2013-08-04 12:00:31

=>22. I to chyba wszystko co można rzec na ten temat ;) O ile za Orżnij nie przepadam o tyle Serce i Rozum nie są złe, szczególnie na tle reklam play w którym mam numer :P

Odpowiedz

22. ~Piotrek
0

2013-08-03 23:10:06

gadacie jakbyście "przeszli w niekorzysny fiolet" :D - news jest o reklamie serca i rozumu a nie ofercie TPSY - coś może mieć fajne reklamy a beznadziejną ofertę lub odwrotnie beznadziejne reklamy lub ich brak a ofertę ciekawą :P

Odpowiedz

0

2013-08-02 23:40:20

Było już nieraz głośno o przekrętach na nabijaniu oglądalności na YouTube, czy LT! na Facebooku. Ten wynik w rzeczywistości na nic się nie przekłada. Ludzie jakoś masowo nie szaleją za Neostradą. Takie śmieciowe info po prostu. Facebook to żadna wykładnia popularności. Sprzedaż jest najważniejszą wykładnią popularności. Reszta to tylko marketing.

Odpowiedz

19. ~pabloki
-1

2013-08-02 23:33:57

to teraz wyjasnic mi , jak mnie minusujecie jakie to niby nieplaskie sa te reklamy bo dalej twierdze ze jak przyjeli pomaranczowy kolor to maja gorsze reklamy. Ehh.. byc fanem ... i dac sie za jednym kliknieciem szpiegowac. ale czego sie nie robi by byc trendy na fejsiku nioh nioh

Odpowiedz

18. ~trzy kropki
0

2013-08-02 23:26:35

Ludzie wychowani na TVN i filmach porno- kim mogą zostać? Fanami serca i rozumu na fejsiku. PS Zapomniałem o "ona tańczy dla mnie" . Trzy pierwsze wyniki mają prawie 80 MILIONÓW wyświetleń. PPS Drodzy rodacy, łączę się z wami w "bulu i nadzeii".

Odpowiedz

17. PLANET
0

2013-08-02 17:45:30

Milion czy tam trzy to lepsza jest oferta ziemniaka (jego debilnie szczery przekaz też jest lepszy, choć jeszcze nie wytarty) - szczerze mówiąc to nie wiem, jak ta tragedia tak dobrze się /''sprzedaje/''.. aż strach wnikać, jaka to społeczność fug-buga..

Odpowiedz

16. ~
0

2013-08-02 15:36:15

Mnie osobiście podobają się te "wariaty" ale przyznam że kiedyś reklamy z ich udziałem były dużo lepsze. Szkoda tylko że ogólny wizerunek TP/Orange coraz bardziej się psuje i tak naprawdę te reklamy na niewiele się zdały.

Odpowiedz

15. ~
0

2013-08-02 14:29:16

@14 0ferta ah anie eh. Dobra jest. Nie ma sie czego czepiać.

Odpowiedz

14. ~o
0

2013-08-02 13:08:55

marketing mają dobry, ale oferta.. eh

Odpowiedz

13. ~alfabezomegi
0

2013-08-02 12:55:15

@10 uwielbiam takich "bardzo dorosłych" :)

Odpowiedz