Nothing Phone (3a) Community Edition. Fani stworzyli nowy model

Firma Nothing zaprezentowała Phone (3a) Community Edition – rezultat akcji, w której fani marki zgłaszają swoje pomysły na wygląd i działanie telefonu. Ogłoszona wiosną akcja właśnie ma swój finał.

Mieszko Zagańczyk (Mieszko)
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na X
Nothing Phone (3a) Community Edition. Fani stworzyli nowy model

Nothing ogłosił kolejną edycję swojej akcji, podczas której fani marki zgłaszają własne pomysły na specjalną wersję telefonu, w marcu 2025. Po niecałych 9 miesiącach do sprzedaży trafia gotowy produkt. W tegorocznej edycji wpłynęło ponad 700 zgłoszeń w czterech kategoriach. 

Dalsza część tekstu pod wideo

Zwycięzcami akcji są: Emre Kayganacl (Projekt sprzętu), Ambrogio Tacconi i Louis Aymond (Akcesoria), Jad Zock (Wygląd zegara ekranu blokady i tapeta) oraz Sushruta Sarkar (Kampania marketingowa). Zwycięzcy pracowali razem z zespołami Nothing ds. Designu, Oprogramowania, Marketingu i Kreacji w Londynie, przekształcając swoje koncepcje w produkty gotowe do produkcji.

Nothing Phone (3a) Community Edition. Fani stworzyli nowy model

Zwycięski projekt sprzętu i opakowania czerpie inspirację wprost z estetyki technologii przełomu późnych lat 90 i wczesnych 2000, czasów, kiedy urządzenia wyglądały zupełnie inaczej niż dziś.

To odważna, nowa, a jednocześnie nostalgiczna eksploracja kolorów, która wygląda niczym kolekcjonerska zabawka z przeszłości. Co najważniejsze, projekt ten idealnie wpisuje się w futurystyczną tożsamość Nothing Phone (3a). To intrygujące połączenie tęsknoty za minionym z wizją jutra

– zachwala Nothing.

Zwycięski projekt akcesorium, który jest nowością w edycji 2025, to Kostka (Dice). Każda ścianka kostki ma cyfry wyrenderowane z użyciem fontu Nothing's Ndot 55. Producent zachwala, że akcesorium łączy klasyczną estetykę kropkowanej kostki z precyzyjną i technologiczną tożsamością marki.

Nothing Phone (3a) Community Edition. Fani stworzyli nowy model

Zwycięski element designu oprogramowania to niestandardowa tarcza zegara, wykorzystująca różne grubości czcionek. 

Projekt ten ma za zadanie zredukować wizualny chaos i intuicyjnie prowadzić wzrok użytkownika do najważniejszych elementów. Idealnie pasuje to do etosu Nothing i ich świadomej estetyki, dzięki czemu użytkownicy przestaną natychmiast zapominać o sprawdzonej właśnie godzinie

– wyjaśnia producent.

Telefon ma również specjalną tapetę jako połączenie koloru i tekstury tylnej obudowy z interfejsem na ekranie. Użytkownicy mogą wybierać spośród czterech wersji, dwóch niebieskich i dwóch fioletowych.

Nothing Phone (3a) Community Edition. Fani stworzyli nowy model

Zwycięska kampania marketingowa nosi tytuł Made Together (Stworzone Razem). Jak podkreśla producent, innowacyjny aspekt tej kampanii polega na tym, że nie jest ona ściśle związana z ostatecznym wyglądem telefonu.

Zamiast tego celebruje samą ideę współpracy! Niezależnie od tego, który projekt zostałby ostatecznie wybrany dla Phone (3a), kampania pozostaje trafna i robi wrażenie

– tłumaczy Nothing.
Nothing Phone (3a) Community Edition. Fani stworzyli nowy model

Dostępność i cena

Nothing Phone (3a) Community Edition będzie dostępny na wszystkich rynkach w wersji 12 GB RAM + 256 GB pamięci. Nothing wyprodukuje zaledwie 1000 sztuk tego modelu. Na stronie nothing.tech można się już rejestrować, w terminie do 11 grudnia, zanim 12 grudnia ruszy limitowana sprzedaż. Cena wynosi 1779 zł.