Biedronka wkurzyła klientów. Wystarczyło parę zmian

Biedronka poinformowała o zmianach w regulaminie karty lojalnościowej i aplikacji Moja Biedronka. Klienci nie są zadowoleni.

Damian Jaroszewski (NeR1o)
6
Udostępnij na fb
Udostępnij na X
Biedronka wkurzyła klientów. Wystarczyło parę zmian

Biedronka przesłała do klientów komunikat w sprawie "zmiany w regulaminie karty lojalnościowej Moja Biedronka, usług świadczonych drogą elektroniczną oraz aplikacji mobilnej Biedronka". Klienci nie będą zadowoleni.

Dalsza część tekstu pod wideo

Zmiany w aplikacji Moja Biedronka

Sieć z owadem w logo poinformowała o zmianach, które weszły w życie 21 sierpnia 2025 roku. Najważniejsze to:

  • Rezygnacja z funkcji Wspólnego Konta w Aplikacji — Biedronka rezygnuje z funkcji współdzielenia konta z innymi użytkownikami.
  • Zwiększenie minimalnych wymagań dla urządzeń z systemem iOS — od teraz wymagany jest system w wersji co najmniej iOS 16.
  • Możliwość korzystania z aplikacji na tabletach.
  • Rezygnacja z funkcji przekazywania punktów za pomocą Konta — od teraz nie jest możliwe przekazywanie punktów innym użytkownikom w ramach akcji promocyjnych.

Łatwo się domyślić, że użytkownikom nie spodobały się przede wszystkim dwie zmiany: rezygnacja ze współdzielenia konta oraz brak możliwości przekazywania punktów innym użytkownikom. Znacząco ograniczać to możliwość np. wspólnego zbierania punktów, np. przez pary.