Aplikacje
Biedronka wkurzyła klientów. Wystarczyło parę zmian
Biedronka poinformowała o zmianach w regulaminie karty lojalnościowej i aplikacji Moja Biedronka. Klienci nie są zadowoleni.
18
Udostępnij na fb
Udostępnij na X
Biedronka przesłała do klientów komunikat w sprawie "zmiany w regulaminie karty lojalnościowej Moja Biedronka, usług świadczonych drogą elektroniczną oraz aplikacji mobilnej Biedronka". Klienci nie będą zadowoleni.
Dalsza część tekstu pod wideo
Wybrane okazje dla Ciebie
Smartfon APPLE iPhone 17 Pro Max 5G 256GB 6.9" 120Hz Kosmiczny pomarańcz
0 zł
Kup teraz
6299 zł
Smartfon VIVO V50 Lite 8/256GB 6.77" 120Hz Fioletowy
0 zł
Kup teraz
949.99 zł
Smartfon CMF Phone 2 Pro 5G 8/128GB 6.77" 120Hz Biały
0 zł
Kup teraz
999 zł
Zmiany w aplikacji Moja Biedronka
Sieć z owadem w logo poinformowała o zmianach, które weszły w życie 21 sierpnia 2025 roku. Najważniejsze to:
- Rezygnacja z funkcji Wspólnego Konta w Aplikacji — Biedronka rezygnuje z funkcji współdzielenia konta z innymi użytkownikami.
- Zwiększenie minimalnych wymagań dla urządzeń z systemem iOS — od teraz wymagany jest system w wersji co najmniej iOS 16.
- Możliwość korzystania z aplikacji na tabletach.
- Rezygnacja z funkcji przekazywania punktów za pomocą Konta — od teraz nie jest możliwe przekazywanie punktów innym użytkownikom w ramach akcji promocyjnych.
Łatwo się domyślić, że użytkownikom nie spodobały się przede wszystkim dwie zmiany: rezygnacja ze współdzielenia konta oraz brak możliwości przekazywania punktów innym użytkownikom. Znacząco ograniczać to możliwość np. wspólnego zbierania punktów, np. przez pary.