DAJ CYNK

W aplikacji Play24 dodano nowy sposób kontaktu z Obsługą Klienta

Marian Szutiak

Rozrywka

Fioletowy operator wprowadza do aplikacji Play24 nową funkcję, która umożliwia abonentom nawiązanie połączenia z konsultantem. Wystarczy jedno kliknięcie, aby uzyskać pomoc lub informacje o najnowszych ofertach.

Rozwój i upowszechnienie się urządzeń oraz technologii mobilnych zmieniły zachowania i przyzwyczajenia klientów na przestrzeni kilku ostatnich lat. Użytkownicy smartfonów przywykli do tego, że mogą wykorzystywać swoje urządzenia do wykonania wielu czynności, które do tej pory wymagały użycia komputera, telefonu lub osobistego udania się w jakieś miejsce (na przykład do salonu sieci komórkowej). Operator sieci Play postanowił w związku z tym wprowadzić nowy sposób kontaktu z fioletową Obsługą Klienta.

Zobacz: Virgin Mobile z najlepszą obsługą klienta wśród polskich operatorów?

W aplikacji Play24 dodano nową funkcję, która umożliwia kontakt z Obsługą Klienta za pomocą szybkiego połączenia telefonicznego bezpośrednio z aplikacji. Aby porozmawiać z konsultantem, wystarczy kliknąć odpowiednią ikonę w zakładce „Pomoc”. Takie rozwiązanie eliminuje konieczność dodatkowej weryfikacji abonenta, dzięki czemu cały proces zajmuje mniej czasu. W ten sposób można uzyskać zarówno pomoc, jak i zdobyć informacje o najnowszych ofertach.

Zobacz: Mobilny parking z Play działa już w ponad 70 miastach

Najważniejsza korzyść wprowadzenia funkcji click-2-call w aplikacji Play24 to wyższy współczynnik rozwiązania sprawy klienta w pierwszym kontakcie (czyli First Call Resolution) - tak przynajmniej podaje fioletowy operator. Przekłada się to na krótszy czas obsługi i możliwość pomocy większej liczbie abonentów w tym samym czasie. Realizacja połączeń bezpośrednio z aplikacji to także odpowiedź operatora sieci Play na potrzeby użytkowników, którzy mimo funkcjonalności aplikacji Play24, wolą skorzystać z asysty lub wyjaśnienia konsultanta.

Zobacz: Play Homebox - dużo Internetu, darmowy transfer i rabaty na telefony

Pierwsze użycie nowej funkcji w urządzeniach z systemem Android wymaga wyrażenia jednorazowej zgody na wykonywanie przez aplikację Play24 połączeń telefonicznych. Z kolei urządzenia z systemem iOS wymagają do wykonania połączenia zatwierdzania systemowego komunikatu za każdym razem.

Zobacz: Nowe sposoby doładowania konta w Play24 - Apple Pay i Google Pay

Jeżeli użytkownik będzie chciał się połączyć z Obsługą Klienta poza godzinami pracy infolinii (7:00 - 24:00), to zostanie poinformowany, że w tym momencie są realizowane wyłącznie blokady kart SIM. Dodatkowo wszyscy klienci, którzy mają możliwość przedłużenia umowy, będą mogli nawiązać połączenie z konsultantem bezpośrednio w aplikacji, w celu wybrania dla siebie odpowiedniej oferty. Całkowita opłata za połączenie jest zgodna z wykorzystywaną taryfą.

Zobacz: Drugi smartfon 400 zł taniej w Play dla firm

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: Play