Virgin Mobile z najlepszą obsługą klienta wśród polskich operatorów?

Z raportu przygotowanego i opublikowanego przez międzynarodową sieć firm audytorsko-doradczych KPMG wynika, że Virgin Mobile spośród wszystkich polskich telekomów uzyskał najwyższe notowania w zakresie jakości obsługi klienta.

Sebastian Górski (Uapsiabiduba)
24
Udostępnij na fb
Udostępnij na X
Virgin Mobile z najlepszą obsługą klienta wśród polskich operatorów?

Raport o nazwie "[Cyfrowy] klient nasz pan. Jak marki na polskim rynku zarządzają doświadczeniami klientów?" podsumowuje wyniki ocen jakości obsługi klienta firm z aż 9 branż. W kategorii telekomunikacyjnej Virgin Mobile uplasował się najwyżej ze wszystkich telekomów. Dodatkowo na liście TOP 100 marek, które w ocenie badanych oferują najlepsze doświadczenia dla konsumenta, operator zajął jedenaste miejsce.

Dalsza część tekstu pod wideo
Virgin Mobile z najlepszą obsługą klienta wśród polskich operatorów?

Jak czytamy w podsumowaniu raportu KMPG poświęconemu kategorii Telekomunikacja:

...Dla polskiego konsumenta kluczowe są w tej branży cyfrowe funkcjonalności ułatwiające mu wybór najlepszego dla niego pakietu usług telekomunikacyjnych, oraz efektywną obsługę (w szczególności w przypadku konieczności rozwiązania problemów klienckich)...

...Operatorzy telekomunikacyjni zdecydowanie uprościli swoje oferty, dzięki czemu konsumentowi jest nie tylko łatwiej wybrać najbardziej odpowiednią ofertę, ale również zrozumieć czego może oczekiwać ze strony dostawcy usług. Pokazuje to, że firmy telekomunikacyjne lepiej rozumieją oczekiwania klientów i sposób podejmowania przez nich decyzji...

Raport o stworzono w oparciu o metodologię CAWI (ang. Computer-Assisted Web Interview) bazując na ankietach przeprowadzonych wśród ponad 5 tys. polskich konsumentów. Pod uwagę brano jakość usług w kluczowych obsługi klienta: Wiarygodność, Rozwiązywanie Problemów, Oczekiwania, Czas i Wysiłek, Personalizacja i Empatia.