Awaria w mBanku. Nie zapłacisz i kropka
Klienci mBanku masowo zgłaszają problemy z płatnościami BLIK. Bank potwierdza, że zdaje sobie sprawę z istnienia błędu i stara się go naprawić. Na razie jednak bez skutku. Klienci nie mogą płacić BLIKiem.

mBank informował w zeszłym tygodniu, że w weekend 20 i 21 sierpnia odbędzie się przerwa techniczna. Klienci zauważyli dziś rano, że niektóre funkcje nie działają tak jak powinny. Bank przyznał, że zdaje sobie sprawę z istnienie błędu i stara się go wyeliminować. Bardzo możliwe, że usterkę wywołały wcześniej wspomniane prace serwisowe.
mBank. Awaria BLIK
Do strony DownDetector już od godziny 10 zaczęły masowo napływać raporty o problemach w aplikacji mobilnej mBanku. mBank odniósł się do tych doniesień na Twitterze. W wiadomości poinformowali o tym, że są świadomi usterki i starają się przywrócić usługę. Wskazują również, że awaria dotyczy wyłącznie płatności BLIK, a klienci normalnie mogą płacić kartą.



Uwaga - ważna informacja⚠️
— mBank (@mBankpl) August 22, 2022
Chwilowo nie zapłacisz BLIKiem.
Możesz za to bez przeszkód płacić swoją kartą.
Pracujemy nad przywróceniem usługi - prosimy o cierpliwość.
Przepraszamy za utrudnienia!
W odpowiedzi na tweeta mBanku, klienci słusznie wskazują, że informacje o takich awariach powinny być przekazywane w wiadomości SMS, by dotarły do wszystkich klientów, a nie na Twitterze, gdzie wiele osób może je przeoczyć. Posiadacze aplikacji mobilnej mBanku przy próbie dokonania płatności BLIK zobaczą taki komunikat: