Awaria w mBanku. Nie zapłacisz i kropka

Klienci mBanku masowo zgłaszają problemy z płatnościami BLIK. Bank potwierdza, że zdaje sobie sprawę z istnienia błędu i stara się go naprawić. Na razie jednak bez skutku. Klienci nie mogą płacić BLIKiem.

Patryk Łobaza (BlackPrism)
1
Udostępnij na fb
Udostępnij na X
Awaria w mBanku. Nie zapłacisz i kropka

mBank informował w zeszłym tygodniu, że w weekend 20 i 21 sierpnia odbędzie się przerwa techniczna. Klienci zauważyli dziś rano, że niektóre funkcje nie działają tak jak powinny. Bank przyznał, że zdaje sobie sprawę z istnienie błędu i stara się go wyeliminować. Bardzo możliwe, że usterkę wywołały wcześniej wspomniane prace serwisowe.

Dalsza część tekstu pod wideo

mBank. Awaria BLIK

Do strony DownDetector już od godziny 10 zaczęły masowo napływać raporty o problemach w aplikacji mobilnej mBanku. mBank odniósł się do tych doniesień na Twitterze. W wiadomości poinformowali o tym, że są świadomi usterki i starają się przywrócić usługę. Wskazują również, że awaria dotyczy wyłącznie płatności BLIK, a klienci normalnie mogą płacić kartą. 

W odpowiedzi na tweeta mBanku, klienci słusznie wskazują, że informacje o takich awariach powinny być przekazywane w wiadomości SMS, by dotarły do wszystkich klientów, a nie na Twitterze, gdzie wiele osób może je przeoczyć. Posiadacze aplikacji mobilnej mBanku przy próbie dokonania płatności BLIK zobaczą taki komunikat:

Awaria w mBanku. Nie zapłacisz i kropka