Bank Millennium szykuje nową wersję serwisu internetowego Millenet oraz aplikacji mobilnej

Bank Millenium pracuje nad odświeżeniem serwisu bankowości internetowej Millenet oraz swojej aplikacji mobilnej. Oba projekty mają spełniać najnowsze standardy w projektowaniu i być spersonalizowane dla każdego klienta.

Sebastian Górski (Uapsiabiduba)
14
Udostępnij na fb
Udostępnij na X
Bank Millennium szykuje nową wersję serwisu internetowego Millenet oraz aplikacji mobilnej

Kilka grafik, które otrzymaliśmy z Banku Millennium wskazują na to, że serwis będzie faktycznie podążać z nurtem współczesnego projektowania interfejsu. Wskazują na to duże elementy, kafelkowy układ systemu, fonty oraz ikonografiki. W nowej odsłonie główne sekcje to Strona główna, Moje finanse, Płatności, Oferta, MilleUrząd oraz Twój profil. Na głównej stronie pojawi się nowa sekcja o nazwie Wydarzenia, gdzie zobaczymy swoje ostatnie transakcje.

Dalsza część tekstu pod wideo
Bank Millennium szykuje nową wersję serwisu internetowego Millenet oraz aplikacji mobilnej

W ramach nowych sekcji dostępnych na głównej stronie warto wspomnieć o Dodatkach. Będzie można je oczywiście dostosować do swoich potrzeb. Dla przykładu jeden z nich o nazwie Zbiórka będzie pomagał zbierać pieniądze na konkretny cel. Z kolei za pomocą dodatku Nadchodzące płatności będziemy monitorować i planować wydatki. W codziennej obsłudze pomoże też Wygodny Przelew do robienia przelewów w kilka sekund.

Bank Millennium szykuje nową wersję serwisu internetowego Millenet oraz aplikacji mobilnej

Jak mówi Adam Mańka, Dyrektor Departamentu Rozwoju Aplikacji w Banku Millennium:

Nowa bankowość elektroniczna została w całości zaprojektowana wewnątrz banku. Jest rezultatem pracy 40-osobowego zespołu deweloperskiego, popartym informacjami od ponad tysiąca użytkowników, zgromadzonych w kilkudziesięciu wywiadach i badaniach. Do jej zbudowania wykorzystaliśmy rozwiązania typu open source. Są nowoczesne i sprawdzone, skomponowane w unikatowy ekosystem, będący architekturą referencyjną dla dalszego rozwoju technologicznego. Osadziliśmy serwisy w zupełnie nowej architekturze i odświeżyliśmy technologie, więc projekt jest nowym doświadczeniem również dla banku.