DAJ CYNK

Blue Media wdraża płatności cykliczne BLIKIEM w sieci Play

Marian Szutiak

Fintech

Blue Media wspólnie z siecią Play uruchamia BLIKA automatycznego jako metodę płatności za faktury. To kolejne rozwiązanie płatności automatycznych, jakie wprowadza na polski rynek sopocka spółka.

Polski Standard Płatności wprowadził możliwość automatycznego wnoszenia opłat za usługi oferowane w abonamentach i subskrypcjach oraz realizowania płatności ratalnych za pomocą BLIKA. Dzięki płatnościom powtarzalnym BLIK klienci nie muszą pamiętać o cyklicznych zobowiązaniach. To rozwiązanie nie wymaga podawania danych rachunku bankowego lub karty płatniczej. Opcja dostępna jest obecnie w dwóch bankach, ING oraz Banku Pekao S.A. 

Zobacz: BLIK wprowadza płatności powtarzalne. Na początku funkcja dostępna w dwóch bankach
Zobacz: Startuje BLIKOMANIA - znowu można wygrać 100 tys. zł za płacenie BLIKIEM
Zobacz: BLIK wprowadza płatność z banera reklamowego. Na pierwszy ogień poszła akcja WWF Polska

Końcówka marca przynosi BLIKA automatycznego w Play jako nową metodą płatności za faktury. Rozwiązanie zostało wdrożone przez firmę Blue Media i działa w oparciu o technologię BLIKA rekurencyjnego oraz autorskiego rozwiązania płatności automatycznych Blue Media.

Zamiast wpisywania danych karty lub wysyłania listów ze zgodą na uruchomienie bankowego polecenia zapłaty, klient wybiera na stronie Play płatność BLIK, podaje kod, a następnie w aplikacji swojego banku zatwierdza płatność PIN-em. Wówczas otrzymuje od Play propozycję zapisania cyklu płatności - częstotliwości i daty końca subskrypcji. Na podstawie informacji od sieci Play o wysokości faktury w danym miesiącu, operator płatności - Blue Media - obciąża odpowiednią kwotą konto klienta w ramach zapamiętanej cykliczności.

Zobacz: Mieszkańcy Zielonek nie chcą masztu Play? A raczej chcą, ale nie na działce sąsiada
Zobacz: Nowa promocja w Play: Tidal za darmo na 3 lub 6 miesięcy
Zobacz: Play opowiada bajki z influencerami. Szczypta miłości, trochę uczciwości i wreszcie hejt

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: Blue Media