DAJ CYNK

[Aktualizacja] Dziewica bez Internetu - co się dzieje w Virgin Mobile?

02.02.2018

Dodane przez: LuiN

Kategoria: Wydarzenia

Interakcje: 15247

Ważne 8

3

Od 3 dni klienci abonamentowi Virgin Mobile nie mają dostępu do Internetu - alarmują nasi Czytelnicy.



Od 3 dni klienci abonamentowi Virgin Mobile nie mają dostępu do Internetu - alarmują nasi Czytelnicy.

Problem z dostępem do Internetu występuje od 30 stycznia i objawia się brakiem zasięgu LTE i teoretyczną łącznością 3G. Teoretyczną, bo bez możliwości rozpoczęcia transmisji. Klienci zgłaszają też "znikające megabajty" i generalnie problemy z pakietami danych.

Zgadza się, mamy usterkę transmisji danych w usłudze abonamentowej. Pracujemy nad rozwiązaniem problemu, Prosimy o cierpliwość - czytamy w jednym z komentarzy na facebookowym profilu sieci.

Największym problemem w zaistniałej sytuacji jest jednak nie brak łączności, lecz zerowa komunikacja - wraz z Internetem przestała działać infolinia operatora. Dodzwonienie się na nią graniczy z cudem i wymaga dużo wolnego czasu.

Konsultanci na Facebooku, póki co, sugerują częste restartowanie telefonu - aż problem ustąpi. Terminu usunięcia usterki klientom nie podają.

Zobacz: Play chce przejąć Virgin Mobile Polska

Aktualizacja
Jak przekazał nam przedstawiciel biura prasowego operatora, utrudnienia zostały już usunięte, a stale zablokowana infolinia to efekt kontaktu klientów w tej sprawie. W razie dalszych problemów z działaniem transmisji danych, Virgin Mobile prosi o kontakt telefoniczny lub przez Facebooka - każdy przypadek zostanie indywidualnie sprawdzony.

Źródło tekstu: Virgin Mobile, wł

Komentarze
Zaloguj się
62. Pabloeq
0

2018-06-09 13:11:03

Mówiłem że należy unikać wirtualnych wynalazków z pseudojakością i najniższym priorytetem w sieci.A już mvno działające na biedasieci plej to dopiero katastrofa. Jeden roamingowy gniot użyczający roamingu drugiemu wirtualnemu gniotowi, no komedyja panie:-)))))))))

Odpowiedz

61. ~ilona
0

2018-06-09 13:02:10

Ja nie mam problemu z dostępem do internetu, jestem bardzo zadowolona z tej sieci, nie planuję zmieniać na inną za 19 zl już mam wszystko czego potrzebuję w ciągu miesiąca:)

Odpowiedz

60. tehmal
0

2018-02-12 11:17:01

@49 nie nie da... sam mam w orange i szukam jakiejś sieci, najlepiej działa Plus tu.LTE z orange mam tylko rano, południe już tylko H+, bo LTE zapchane... a wieczorami skacze H+/LTE bo jedno i drugie tak zapchane że speedtest wykręca zawroten 0,72mbps dla LTE i H+.

Odpowiedz

59. ~Marcin.503
0

2018-02-05 21:15:51

Dzieciak korzysta z VM od jakiegoś czasu skacze na Orange, ale nie wiem czy da się korzystać z LTE bo to lumia 520.

Odpowiedz

58. ~EXEK
0

2018-02-05 21:00:42

Kiedy zasięg ORANGE PL LTE w VIRGIN PL ?

Odpowiedz

57. ppowski
0

2018-02-04 14:42:41

W mojej lokalizacji po włączeniu danych komórkowych telefon od razu przełącza się w roaming O - LTE niedostępne !

Odpowiedz

56. ~ja
-1

2018-02-04 13:35:15

W Klucz.net najtaniej i długie ważnosci. Nie tak jak w Play 5zł na 5dni.Albo mBank 0 zł odsetek dla klientow ale dla Owsiaka 14 mln zł

Odpowiedz

55. ~pool
0

2018-02-03 19:23:26

A ja od miesiąca w a2:P

Odpowiedz

54. ~no problemos
0

2018-02-03 10:19:28

Ja mam internet bez problemowy idarmowy. Nie rozumiem malkontentow wiejskixh.

Odpowiedz

53. ~mirekb
0

2018-02-02 14:07:30

Jak zaczna krecic to do w3 numery wróca.rwk i spokój

Odpowiedz

52. ~Herakles Papadokulos
-1

2018-02-02 13:51:42

Ważne że jest o Virgin głośno

Odpowiedz

51. ~Pi
0

2018-02-02 13:45:57

Na części numerów nadal net nie działa. Odpowiedzi cmok ograniczają sie do tego, że wiedzą i pracują nad awarią... Swoją drogą, na koniec stycznia VM po cichu dodał darmowy transfer w roamingu do wszystkich planów abo.

Odpowiedz

50. ~
0

2018-02-02 13:37:29

A ciemnoty nie skasowali. Neeeeeeer

Odpowiedz

49. ~KS
0

2018-02-02 13:25:48

U mnie, w centrum 50 tys, miasta nie ma zasięgu 4G w T-mobile. Kiedy już się pojawi na ekranie wymarzony napis 4G - internet "stoi".

Odpowiedz

48. ~Matek
0

2018-02-02 13:07:04

Faktycznie jakieś problemy się pojawiły, ale u mnie pomogło to restartowanie właśnie, które mi na infolinii Virgin zasugerowalim w każdej sieci chyba się taki rzeczy zdarzają, więc dla mnie to niej jest jakaś szokująca sprawa

Odpowiedz