W niecałe 10 miesięcy płatności mobilne IKO zyskały 100 tys. użytkowników, którzy dokonali swoimi telefonami łącznie ponad 250 tys. transakcji na kwotę 66 mln zł.
Aplikacja IKO jest obecnie dostępna na telefony z systemami iOS, Android oraz Windows Phone. Mogą z niej korzystać klienci Inteligo, osoby nieposiadające konta (portmonetka IKO) oraz klienci prowadzący jednoosobową działalność gospodarczą lub wykonujący wolny zawód.
Płatności można realizować w ponad 65 tys. terminali płatniczych eService w całej Polsce. Oprócz punktów handlowo-usługowych, telefonem z IKO można także wypłacać gotówkę z 3 tys. bankomatów PKO BP oraz płacić za zakupy w ponad 8 tys. sklepów internetowych obsługiwanych.
Źródło tekstu: PKO BP
Rozwiązania problemu należy szukać gdzie indziej. Tu nie problem w internecie jest. Jak ktoś cały cz ...
Baranie, przeczytałaś tekst czy tylko tytuł, jak większość komentujących baranów? Niestety, ale dla ...
Snap to pewnie te leżaki wadliwie wykonane w fabryce samsunga exynos nie lepszy bo wykonany w tym sa ...
No God, please no. No! Nooooo!
Za późno, za słabo, za drogo.