AnTuTu: ZTE Nubia Red Magic Mars to nadal najszybszy smartfon z Androidem na świecie
Drugi raz z rzędu ZTE Nubia Red Magic Mars okazał się najszybszym smartfonem na świecie, przynajmniej według rankingu syntetycznego benchmarku AnTuTu. Dni jego zasiadania na tronie są już chyba jednak policzone.

Zaprezentowany w listopadzie smartfon ZTE Nubia Red Magic Mars utrzymał pozycję lidera w rankingu AnTuTu ze średnim wynikiem za styczeń wynoszącym niemal 321 tys. punktów. Na drugim miejscu ponownie znalazł się Huawei Mate 20, a brązowy medal utrzymał Honor V20 (View 20). W styczniowym zestawieniu zadebiutowały vivo NEX S oraz ASUS ROG phone, spychając z pierwszej dziesiątki Xiaomi Black Shark i Nubię X.
Tak jak w grudniu, na liście widać obecnie wyrównane proporcje w liczbie smartfonów napędzanych układami Qualcomm Snapdragon 845 oraz HiSilicon Kirin 980. Rychła premiera rynkowa pierwszych urządzeń bazujących na Snapdragonie 855 z pewnością nieco zmieni układ sił. Wygląda na to, że pokonanie granicy 400 tys. punktów będzie osiągalne dla nowej generacji urządzeń z SoC Qualcommu.



1 | Nubia Red Magic Mars | 320996 |
2 | Huawei Mate 20 | 308140 |
3 | Honor V20 / View 20 | 306567 |
4 | Huawei Mate 20X | 304203 |
5 | Honor Magic 2 | 301260 |
6 | Xiaomi Black Shark Helo | 299495 |
7 | Huawei Mate 20 Pro | 298659 |
8 | OnePlus 6T | 296577 |
9 | vivo NEX S | 295052 |
10 | ASUS ROG phone | 295008 |
Najszybsze smartfony z Androidem w benchmarku AnTuTu (styczeń 2019)
Zobacz: AnTuTu: Najszybszy na świecie smartfon z Androidem to ZTE Nubia Red Magic Mars. Pięć modeli Huaweia tuż za nim
Zobacz: Oto 10 najwydajniejszych urządzeń grudnia z systemem iOS według AnTuTu. iPhone'y zostały zdeklasowane przez iPady Pro
Zobacz: Sony Xperia XZ4 bije rekordy w benchmarkach
Honor Magic 2 i Xiaomi Black Shark Helo nieco podniosły swoje notowania, zrzucając z dotychczasowej 5. pozycji na 7. Huawei Mate 20 Pro. Na rezultaty każdego z modeli składa się suma punktów osiągniętych w poszczególnych testach AnTuTu dotyczących wydajności samego procesora, układu graficznego, UX oraz pamięci. Pod uwagę bierze się przynajmniej 1000 jednostek testowych, a wynik końcowy zostaje uśredniony.