W popularnej grze PUBG doszło do kolejnej już obławy na oszukujących graczy. Tym razem zbanowano ponad 1,2 miliona kont w ciągu sześciu dni.
Gry PUBG Mobile raczej nie trzeba nikomu przedstawiać. To jedna ze święcących triumfy mobilnych produkcji związanych z chińskim Tencentem. Tytuł może się pochwalić ponad 600 milionami aktywnych graczy, co stawia go wyżej niż konkurencyjnego Fortnite'a. Duża popularność wiąże się jednak z dużym problemem z oszustwami w grze. Tencent jednak regularnie zdaje raporty z kolejnych akcji banowania nieuczciwych graczy. Ostatnio ponad 1,2 miliona osób straciło dostęp do swoich kont. W 24% przypadków powodem był auto-aim, za taką samą część przypadków odpowiada modyfikacja modelu postaci.
W 22% problemem było z kolei widzenie przez ściany, natomiast w 12% przyspieszenie postaci. W 7% za bany odpowiada zmiana obszaru zadawanych obrażeń. Niestety okazuje się, że oszukują często nawet posiadacze wysokich rang. O ile aż za 38% banów odpowiadają gracze z brązem, to np. aż dwunastoprocentowy udział mają gracze diamentowi. Nieuczciwi gracze znaleźli się nawet wśród w teorii najlepszych graczy z najwyższą rangą.
Zobacz: Tymczasem w Chinach: Tencent wygrywa z Huaweiem, Oppo i Vivo
Zobacz: [Aktualizacja] Xiaomi na czarnej liście USA jak Huawei. Ban na pożegnanie od Donalda Trumpa
Źródło tekstu: tencent
A problemu generalnie by nie było, gdyby epl, gugl i mikrosoft pozwalały odinstalowywać zbędne aplik ...
sama jestem ciekawe bo bardzo dużo starszych osób ma jednak klasyczne telefony i dotykowych nie chcą ...
Vivo robi telefon z Gimballem w środku, czekam na efekty bo to faktycznie może być jakiś "przełom" n ...
Samsung od dawna robi sobie jaja z użytkowników... Z jednej strony obiecują aktualizacje przez 4 lat ...
No dobrze, a co z użytkownikami których oferta nie obsługuje LTE? witaj nokio 6310? ;)
[Plus] Modernizacja, rozbudowa, konfiguracja sieci - cz. 2.
[ ORANGE ] Pakiety no limit i bonus w Orange Free na kartę
Zepsute menu w prawym, górnym rogu
Błędnie działające linki na forum
VoLTE i VoWiFi w polskich sieciach - cz. 2.