mBank ogłosił już teraz: 8 stycznia 2026 nie zapłacicie BLIK-iem

Klienci mBanku mają wyjątkowo dużo czasu, aby przygotować się na niedostępność jednej z najczęściej używanych usług, czyli płatności BLIK-iem. Bank ze sporym wyprzedzeniem opublikował komunikat odnośnie do czasowego wyłączenia systemu 8 stycznia 2026. 

Anna Kopeć (AnnaKo)
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na X
mBank ogłosił już teraz: 8 stycznia 2026 nie zapłacicie BLIK-iem

mBank już poinformował o przerwie w przyszłym roku

mBank, w trosce o swoich klientów, opublikował na swojej stronie komunikat odnośnie do zaplanowanych prac technicznych w dniu 8 stycznia 2026. Bank wskazał, które funkcje nie zadziałają prawidłowo i jakie formy płatności będą dostępne. Zaplanowana przerwa to nic, co powinno niepokoić - ma charakter rozwojowy. I choć obejmie wyłącznie jedną usługę, to dla wielu klientów może wiązać się z realnymi utrudnieniami. Lepiej zatem z wyprzedzeniem wiedzieć co i kiedy nie zadziała. 

Dalsza część tekstu pod wideo

Jak to zwykle w przypadku mBanku bywa, prace będą przeprowadzane w porze nocnej i potrwają łącznie kilka godzin. Wszystko po to, aby jak najmniej przeszkadzały klientom. 

W nocy z 7 na 8 stycznia 2026 r. przeprowadzimy prace rozwojowe związane z usługą BLIK. Dlatego od godziny 2:00 do 5:00 nie skorzystasz z tej usługi.

komunikuje mBank. 

Komunikat banku oznacza, że w tym czasie nie będzie możliwa płatność BLIK-iem w sklepach internetowych oraz stacjonarnych. Nie uda nam się zrealizować także przelewu na telefon BLIK oraz będzie uniemożliwione wysyłanie i odbieranie próśb o przelew.

mBank wyraźnie zaznacza, że planowana przerwa dotyczy wyłącznie systemu BLIK. Pozostałe usługi bankowe mają funkcjonować bez zakłóceń. Bez przeszkód zatem będzie można płacić w tym czasie kartą i zlecać w ten sposób przelewy.