Play próbuje przekonać zmarłego do zmiany decyzji

Jeden z użytkowników platformy X (dawniej Twitter) opisał bardzo nietypową korespondencję z Play. Firma próbuje przekonać zmarłego do zmiany decyzji ws. rezygnacji z ich usług.

Damian Jaroszewski (NeR1o)
21
Udostępnij na fb
Udostępnij na X
Play próbuje przekonać zmarłego do zmiany decyzji

Standardem jest, że gdy chcemy zrezygnować z usług jakiejś firmy (np. dostawcy internetu), to ta stara się na wszelkie sposoby przekonać nad do zmiany decyzji. Szkoda, że nie zawsze jest to poprzedzone odpowiednią refleksją i sprawdzeniem dokumentów, czego dowodzi Play.

Dalsza część tekstu pod wideo

Play przekonuje zmarłego

Nietypową sytuację opisał Artur Fortuna na platformie X. Wysłał on do Play (wcześniej UPC) informację, że jego tata, a ich abonent zmarł, w związku z czym umowa na usługi wygasła. Do dokumentów dołączył też akt zgonu rodzica. To jednak nie wystarczyło.

Kilka dni później mężczyzna otrzymał od Play list, w którym firma stara się przekonać zmarłego do zmiany decyzji. Operator informuje, że w ciągu kilku dni skontaktuje się z dotychczasowym abonentem w celu przedstawienia mu nowej oferty, która być może skusi go do dalszego korzystania z usług. Zachęca też, aby wcześniej porozmawiać z nimi przez telefon, dzwoniąc na infolinię.

Jak to skomentowała moja siostra: wszyscy mocno trzymamy kciuki za Play i mamy nadzieję, że faktycznie uda im się skontaktować w zaświatach z tatą i przekonać go aby zmienił zdanie w sprawie swojej śmierci.

- napisał Artur Fortuna na X.

Oczywiście można bronić Play, że to stała formułka. Podobny dokument trafia do wszystkich użytkowników, którzy chcą zrezygnować z usług. Warto byłoby jednak przygotować inny szablon na wypadek śmierci abonenta, bo wygląda to bardzo nieprofesjonalnie.