Play ma nową wersję Biznes24. To odpowiedź na potrzeby firm
Zarządzanie dziesiątkami, a nawet setkami numerów telefonów w firmie to spore wyzwanie. Play postanowił ułatwić to zadanie, wprowadzając nowoczesne rozwiązanie dla swoich klientów biznesowych, które pozwala wziąć sprawy w swoje ręce.

Fioletowy operator przygotował nową wersję platformy Biznes24, stworzoną z myślą o potrzebach średnich i dużych przedsiębiorstw. To narzędzie, dzięki któremu firmy mogą samodzielnie zarządzać całą swoją flotą numerów w ramach oferty Play Rozwiązania dla Biznesu.
Kontrola i wygoda na wyciągnięcie ręki
Głównym celem Biznes24 jest uproszczenie i przyspieszenie obsługi usług telekomunikacyjnych. Administratorzy i pracownicy nie muszą już kontaktować się z obsługą klienta, by wykonać wiele codziennych operacji. Platforma pozwala między innymi na:



- dostęp do wszystkich umów, kont bilingowych i numerów telefonów w ramach firmy,
- sprawdzanie zużycia usług w danym okresie rozliczeniowym,
- aktywację i dezaktywację produktów oraz zarządzanie blokadami usług premium,
- wprowadzanie zmian na koncie, zarówno pojedynczych, jak i masowych,
- szczegółowe raportowanie kosztów i aktywności numerów,
- pobieranie dokumentów finansowych, takich jak faktury.
Play zapewnia, że rozwiązanie Biznes24 będzie stale rozwijane i wkrótce pojawią się w nim kolejne udogodnienia.
Jak zacząć korzystać z Biznes24?
Dostęp do platformy jest przeznaczony dla administratorów oraz użytkowników usług mobilnych w średnich i dużych firmach, które korzystają z oferty Play. Aby go uzyskać, konieczne jest podpisanie i dostarczenie odpowiedniego pełnomocnictwa. Można to zrobić na trzy sposoby: kontaktując się ze swoim Doradcą Biznesowym, w Punkcie Obsługi Sprzedaży lub wysyłając dokument samodzielnie.
Więcej informacji na temat platformy i rozwiązań dla biznesu można znaleźć na stronie www.play.pl/duze-firmy.