Call Center w Polsce wciąż na kablu

Z badania polskiego rynku Call Center, zrealizowanego na zlecenie marki Jabra wynika, że ponad połowa polskich dostawców usług call center (52,3%) wykorzystuje w codziennej pracy tradycyjne aparaty telefoniczne.

Lech Okoń (LuiN)
15
Udostępnij na fb
Udostępnij na X
Call Center w Polsce wciąż na kablu

Z badania polskiego rynku Call Center, zrealizowanego na zlecenie marki Jabra wynika, że ponad połowa polskich dostawców usług call center (52,3%) wykorzystuje w codziennej pracy tradycyjne aparaty telefoniczne.

Jak wynika z raportu, zdecydowana większość pracowników CC jest zmuszona pracować przy biurku. Aż 62,9% polskich centrów kontaktowych stosuje na co dzień wyłącznie słuchawki przewodowe. Bezprzewodowe zestawy wykorzystuje zaledwie 9,8% firm. Niewiele przedsiębiorstw kontaktuje się także z klientami przez softphony. Takie rozwiązanie wprowadziło 26,2% przebadanych podmiotów.

Tymczasem według badań Forrester Research do 2020 roku 85% pracowników na całym świecie uwolni się od biurek i będzie wykonywało swoje obowiązki zdalnie. Tę tendencję potwierdzają także wyniki badań GN Netcom i E - media. Ukazują, że już teraz zdecydowana większość osób (75%) pracuje w trybie mieszanym, zarówno w biurze, jak i poza nim.

Dalsza część tekstu pod wideo