Spotify sponsorem jednego z największych klubów piłkarskich na świecie
Spotify potwierdziło podpisanie umowy sponsorskiej z jednym z największych klubów piłkarskich świata. Mowa o FC Barcelonie. Współpraca opiewa na ogromną kwotę.

Spotify i FC Barcelona potwierdziły nawiązanie współpracy, w ramach której serwis streamingowy stanie się partnerem klubu ze stolicy Katalonii. Umowa wejdzie w życie wraz ze startem kolejnego sezony, czyli 2022/2023.
Spotify sponsorem FC Barcelona
Co ciekawe, w ramach umowy Spotify wykupiło prawa do nazwy stadionu. Legendarne Camp Nou od przyszłego sezonu będziemy nazywać Spotify Camp Nou. Nie znamy szczegółów, ale wcześniejsze plotki mówiły nawet o okresie 20 lat. Aż tyle ma obowiązywać nowa nazwa areny zmagań klubu FC Barcelona.
![Monitor PHILIPS V-line 222V8LA 21.5" 1920x1080px 4 ms [GTG]](https://www.mediaexpert.pl/media/cache/resolve/gallery_xml/images/26/2681901/Monitor-PHILIPS-222V8LA-00-front.jpeg)


- Jesteśmy bardzo dumni, że możemy ogłosić pionierską współpracę, taka jak ta, ze światowej sławy organizacją, jaką jest Spotify. To partnerstwo pozwoli nam nadal przybliżać Klub do jego fanów i sprawi, że poczują się oni jeszcze bardziej częścią rodziny Barcy dzięki wyjątkowym doświadczeniom, łączącym dwie aktywności, takie jak rozrywka i piłka nożna, co umożliwi nam nawiązanie kontaktu z nowymi odbiorcami na całym świecie.
- powiedział Joan Laporta, prezydent FC Barcelony.
Oprócz tego Spotify pojawi się jako główny sponsor na koszulkach klubowych zarówno męskich, jak i żeńskich drużyn, a także trykotach treningowych. Obie strony nie zdradziły szczegółów umowy, ale według przecieków serwis streamingowy będzie płacił FC Barcelonie aż 62,5 mln euro rocznie, chociaż wcześniej mówiło się o kwocie jeszcze wyższej.