DAJ CYNK

Awaria w ING Banku Śląskim. Nie przestrasz się

Piotr Urbaniak (gtxxor)

Wydarzenia

Awaria w ING Banku Śląskim. Nie przestrasz się

Jeśli z aplikacji Moje ING i bankowości mobilnej „zniknęły” ci karty debetowe i kredytowe, to nie ma powodu do obaw. To tylko efekt chwilowej awarii.

Jeśli z bankowości mobilnej i aplikacji mobilnej Moje ING, zniknęły ci posiadane karty, czy to debetowe czy kredytowe, to nie ma powodu do obaw. Karty pozostają aktywne i można nimi płacić, ale bank zmaga się właśnie z drobną awarią infrastrukturalną.

Kto lub co właściwie zawiniło, nie wiadomo. Fakt jest taki, że panel „Karty i płatności telefonem” klientów ING Banku Śląskiego w poniedziałek przed południem przestał wyświetlać dane wszelkich wydanych przez instytucję kart. Pozostaje tam jedynie BLIK.

Redakcja skontaktowała się z infolinią banku i pracownicy są już poinformowani o incydencie. Jak zapewniono, trwają prace nad możliwie szybkim przywróceniem systemu do pełnej sprawności.

ING Bank Śląski zapewnia też, że nie ma żadnych problemów z płatnościami. Karty są bez trudu akceptowane w terminalach, a konto zostaje obciążone zgodnie z rachunkiem. Tyle że nie można tego monitorować w czasie rzeczywistym.

AKTUALIZACJA: Zdaje się, że karty wyświetlane są już tak, jak należy.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło zdjęć: Sundry Photography / Shutterstock