DAJ CYNK

Carsmile PRO – pierwszy e-salon dla zawodowców

Marian Szutiak

Taryfy, promocje, usługi

Carsmile PRO e-salon dla zawodowców

Carsmile chce stworzyć pierwszy na świecie salon, w którym kilkoma kliknięciami zamówisz foodtrucka, lawetę, a nawet koniowóz. Po kilku miesiącach od wejścia w struktury międzynarodowej Grupy OLX, polska firma zapowiada uruchomienie nowej platformy, nowej linii biznesowej i nowej marki dedykowanej profesjonalistom.

Po trzech latach od rozpoczęcia działalności przez Carsmile jesteśmy w momencie, w którym, nasz nowatorski model biznesowy został pozytywnie zweryfikowany przez rynek, a sprzedaż samochodów przez Internet okazała się sukcesem. Jednocześnie od kilku miesięcy działamy w strukturach międzynarodowej Grupy OLX, która uwierzyła w nasz potencjał. To wymarzony moment, aby zacząć budować nową linię biznesową, nową markę i nową platformę, którą chcemy rozwijać niezależnie od Carsmile.

– powiedział Łukasz Domański, prezes Carsmile

Zobacz: Allegro, OLX i Player to najpopularniejsze aplikacje w Polsce
Zobacz: OLX wprowadza bezpieczne transakcje i dostawy przesyłek razem z Sendit.pl

Nowa platforma będzie nazywać się Carsmile PRO. Celem jest stworzenie serwisu internetowego, który umożliwi skonfigurowanie samochodu dostawczego dopasowanego do specyfiki działalności, jaką prowadzi użytkownik.

„Dostawczaki” to zupełnie inny rynek niż samochody osobowe, w przypadku których stawiamy w Carsmile na oferowanie gotowych modeli niż na indywidualną konfigurację. Samochód dostawczy wymaga zindywidualizowanego podejścia, aby spełniał on swoją rolę w konkretnym biznesie. Inny samochód jest potrzebny do przewożenia mrożonek, inny do transportu i załadunku materiałów budowalnych, a jeszcze inny do przyrządzania gorących posiłków.

– powiedział Michał Knitter (zdjęcie powyżej), wiceprezes Carsmile, odpowiedzialny za stworzenie i rozwój platformy Carsmile PRO

Carsmile, który rozpropagował sprzedaż samochodów przez Internet i z sukcesem rozwija koncepcję aut na abonament ma ambicję, aby w kolejnym kroku zrewolucjonizować sposób sprzedaży samochodów dostawczych.

Chcemy dać użytkownikom możliwość wyboru odpowiednich funkcji pojazdu na naszej nowej platformie, przez smartfona lub na laptopie. To będzie rewolucja w autach dostawczych. Zaoferujemy możliwość zamówienia kilkoma kliknięciami specjalistycznego samochodu. To może być laweta, foodtruck, a nawet koniowóz.

– powiedział Michał Knitter

W autach dostawczych nie liczy się kolor, rodzaj tapicerki, wzór felg, isofix czy typ reflektorów. Tu kluczowa jest moc silnika, wielkość przestrzeni załadunkowej, rodzaj ogrzewania i chłodzenia czy sposób otwierania drzwi.

Wybór momentu na uruchomienie nowej linii biznesowej nie jest przypadkowy. Rynek samochodów dostawczych jest rozpędzony. Według danych Samaru, w lutym zarejestrowano w Polsce 5,8 tys. aut dostawczych o masie do 3,5 tony, o jedną czwartą więcej niż w styczniu i o jedną czwartą więcej niż przed rokiem. Tu sytuacja jest znacznie lepsza niż w segmencie aut osobowych.

Ogromne zainteresowanie samochodami dostawczymi, które do tej pory oferowaliśmy w ramach naszej podstawowej platformy, utwierdziły nas w przekonaniu, ze warto temu segmentowi poświęcić odrębną linię biznesową, a zatem stworzyć nową markę i dedykowany serwis z innowacyjną technologią tylko dla samochodów dostawczych i specjalistycznych.

– dodał wiceprezes Carsmile

W 2020 roku Carsmile czterokrotnie zwiększył liczbę sprzedanych samochodów dostawczych. Co ciekawe, aż 66% umów miało formę abonamentu, a tylko 34% leasingu.

Zobacz: Apple Pay spełnia wymagania nowej dyrektywy w sprawie płatności w Internecie
Zobacz: W przelewach on-line Cinkciarz Pay debiutuje 15 nowych banków

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: Carsmile