PKO BP kokietuje klientów nowością. Nie warto zwlekać

PKO Bank Polski, największy bank w naszym kraju, przygotował dla swoich klientów bardzo ciekawą nowość z kategorii tych rozrywkowych. Wystarczy wejść do aplikacji IKO lub serwisu iPKO i można trochę zaszaleć. Wystarczy zaledwie 17 zł.

Dominik Krawczyk (dkraw)
2
Udostępnij na fb
Udostępnij na X
Telepolis.pl
PKO BP kokietuje klientów nowością. Nie warto zwlekać

Nowa usługa w aplikacji IKO i serwisie iPKO – wygoda i kultura na wyciągnięcie ręki

PKO Bank Polski stawia na wygodę, oferując swoim klientom możliwość zakupu kodów do kina online. Kody do kina można kupić w aplikacji mobilnej IKO lub serwisie internetowym iPKO. Oferta obejmuje trzy największe sieci kin w Polsce: Cinema City, Helios i Multikino. Jak więc widzimy, po uruchomieniu usługi dla kin Helios pod koniec czerwca tego roku, PKO BP poszedł za ciosem.

Dalsza część tekstu pod wideo

Pojedynczy kod na bilet kosztuje już od 17 zł, a w przypadku Heliosa cena wynosi 21 zł. Zakupiony kod można wymienić na bilet zarówno w kasie kina, jak i online na stronie lub w aplikacji wybranego kina. Warto jednak pamiętać, że przy wymianie kodu online może zostać naliczona dodatkowa opłata, np. 1,5 zł w sieci Helios, podczas gdy wymiana w kasie jest bezpłatna.

PKO BP kokietuje klientów nowością. Nie warto zwlekać

Kody do kina są ważne przez określony czas, a informację o dacie ważności otrzymujemy w aplikacji, serwisie iPKO lub mailowo po zakupie. Można je przekazać rodzinie lub znajomym, co czyni je świetnym pomysłem na prezent. Wymiana kodu na bilet jest możliwa w dowolnym kinie danej sieci, na dowolny seans 2D z bieżącego repertuaru.

Uwaga, w przypadku zwrotu biletu zakupionego z kodem, sam kod nie podlega zwrotowi i nie można go ponownie wykorzystać. Usługę dystrybucji kodów realizuje spółka PKO Finat, a bank regularnie rozszerza ofertę o kolejne sieci kin i dodatkowe usługi, takie jak bilety komunikacyjne, parkingowe czy dostęp do platform streamingowych.