Wielka zmiana w płatnościach za bilety lotnicze. Wielu na to czekało

Polskie Linie Lotnicze LOT rozpoczęły współpracę z PayPo. Oznacza to, że od teraz podróżujący mogą sobie wygodnie odroczyć płatności za zakupione bilety lotnicze.

Anna Kopeć (AnnaKo)
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na X
Wielka zmiana w płatnościach za bilety lotnicze. Wielu na to czekało

Usługa PayPo umożliwi kupienie biletów lotniczych teraz, a zapłacenie za nie za 30 dni, lub jeszcze później. Współpraca LOT-u i PayPo odbywa się za pośrednictwem Adyen – platformy technologii finansowych, oferującej popularne metody płatności z całego świata. 

Dalsza część tekstu pod wideo

LOT i PayPo łączą siły

Polacy coraz chętniej podróżują – w 2024 roku samo Lotnisko Chopina obsłużyło rekordową - ​​ponad 21 milionów - liczbę pasażerów. Linie Lotnicze LOT odpowiadając na potrzeby konsumentów oferują bezpośredni transport do ponad 80 miast i regularnie rozszerzają swoją ofertę o nowe kierunki. Ale to nie wszystko. Od teraz podróżni mogą płacić za bilety za pomocą płatności odroczonych PayPo.

Współpraca z PayPo to kolejny krok w kierunku zapewniania naszym pasażerom większej elastyczności i wygody podczas organizowania podróży. Dzięki płatnościom odroczonym, klienci LOT mogą lepiej zaplanować swoje wydatki – kupując bilety  w korzystnych cenach i płacąc za nie w dogodnym momencie. PayPo to firma, która doskonale rozumie potrzeby współczesnych konsumentów i oferuje rozwiązania, cieszące się dużą popularnością, dlatego jestem przekonana, że docenią to również nasi pasażerowie.

– mówi Małgorzata Bichta-Bartoszek, Zastępca Dyrektora Biura Sprzedaży Internetowej, Dystrybucji i Programów Lojalnościowych PLL LOT.

Płatności odroczone w usługach

Raport PayPo, wyraźnie wskazuje, że udział płatności odroczonych rośnie nie tylko w branży fashion, ale także w takich sektorach jak: kosmetyki, elektronika, artykuły sportowe i rekreacyjne oraz usługi. Konsumenci coraz częściej korzystają z tego rozwiązania, ponieważ pozwala im ono na dostosowanie płatności do własnych preferencji i umożliwia lepsze zarządzanie domowym budżetem.

Chcemy, aby płatność za pomocą PayPo stała się pierwszym wyborem pasażerów podczas planowania wyjazdów.

– twierdzi Tomasz Hadzik, Executive Vice President w PayPo.