DAJ CYNK

Witek nadaje #12: o Virgin Mobile z Grażyną Piotrowską-Oliwą

07.08.2015

Dodane przez: WitekT

Kategoria: Wydarzenia

Interakcje: 11336

Ważne 5

8

ARPU Virgin Mobile jest najwyższe na rynku prepaidów, a milion aktywnych kart SIM powinien pojawić się w ciągu 2-3 lat - mówi w najnowszym odcinku Witek nadaje Grażyna Piotrowska-Oliwa, szefowa polskiego Virgin Mobile.

ARPU Virgin Mobile jest najwyższe na rynku prepaidów, a milion aktywnych kart SIM powinien pojawić się w ciągu 2-3 lat - mówi w najnowszym odcinku Witek nadaje Grażyna Piotrowska-Oliwa, szefowa polskiego Virgin Mobile.

Virgin Mobile wystartował w Polsce 3 lata temu. Według pierwotnych planów, baza miała właśnie przekraczać milion aktywnych kart SIM. Założenia udało się zrealizować w 17 procentach. Teraz, kiedy za sterami operatora usiadła bardzo doświadczona Grażyna Piotrowska-Oliwa, milion został przesunięty o kolejne 2-3 lata, podobnie jak osiągnięcie progu rentowności.

Zobacz: Czy polskiemu Virgin Mobile się powiedzie?.

Operator na stałe zagościł w polskim krajobrazie telekomunikacyjnym. Dostał wsparcie międzynarodowych funduszy i Europejskiego Banku Odbudowy i Rozwoju. Trzeci prezes i trzeci start Virgin Mobile, z nową ekipą i pomysłami, a także wdrożeniem całkowicie nowej platformy IT.

Zobacz: Cvitkovic: Virgin Mobile startuje po raz drugi.

Zachęcamy do obejrzenia tego odcinka Witek nadaje do samego końca (mały konkurs) oraz subskrybcji naszego kanału.




Źródło tekstu: wł

Komentarze
Zaloguj się
102. ~Technik
0

2015-08-24 14:17:17

#99 od innego operatora niczym, dlatego nigdy żaden operator nie skopiował moich dokumentów. A bank to inna historia, ale Virgin nie jest instytucją zaufania publicznego więc słabe porównanie. A co za różnica jakiej jakości jest skan, myślisz że jak wyślesz słabszy skan to ktoś weźmie na niego mniejszy kredyt? Naiwne nie?

Odpowiedz

101. loker
0

2015-08-12 23:17:18

Jak jest z możliwością pracy w VM, jakie warunki oferują?Np. na infolinii pewnie pracowników potrzebują, bo kolejka chętnych na połączenie z CMOK ciągle jest. CV złożyłem, mam doświadczenie w obsłudze klienta, ale odpowiedzi brak,.

Odpowiedz

2015-08-11 16:10:54

54@pkwawpl, Twój komentarz wpadł nam w oko i był najbardziej racjonalizatorski! Wygrywasz lekcję kitesurfingu w szkole Victora Borsuka! Odezwij się do nas na fejsie :) Pozdrawiamy Grażyna z całym zespołem Virgin Mobile.

Odpowiedz

99. ~duraLex
0

2015-08-10 18:22:08

@Technikrozumiem ostrożność, ale czym to się różni od skserowania dowodu przez bank, operatora lub innego usługodawcę? zawsze możesz pogorszyć jakość skanu, rozdzielczość, nie robić w kolorze itd.

Odpowiedz

98. ~Technik
2

2015-08-10 16:29:34

a mnie interesuje, kiedy Virgin Mobile przestanie łamać prawo i wymagać do aktywacji przesyłania skanu dowodu osobistego, narażając w ten sposób swoich abonentów na straty finansowe poprzez możliwość udostępnienia danych wystarczających do wzięcia w trybie on-line w ich imieniu kredytu....Naprawdę tak trudno wymyślić sensową procedurę? Aż tak bardzo trzeba mieć w duszy swoich klientów?

Odpowiedz

97. wlo
0

2015-08-10 16:25:27

95 - w przypadku samoodnawialnych pakietów, to prawie jak abonament ;-) Fakturę też trzeba zapłacić i wykonać czynność zlecenia przelewu... Jeśli powiesz, że masz polecenie zapłaty... No zawsze można jakiś kij na psa znaleźć ;-)

Odpowiedz

0

2015-08-10 16:23:35

@95 Problem z doopy wzięty. Doładujesz raz na 5 miesięcy za 150 i raz uruchomisz pakiet który sam się odnawia. Wszystko co trzeba zrobić to wbić jeden kod raz na 5 miesięcy. Też mi problem.

Odpowiedz

95. ~xkx
0

2015-08-10 15:13:38

Po za oferta na tak zwaną kartę przydała by się tez oferta abonamentowa. Do tej pory zawsze praktycznie miałem abonament wiec perspektywa przejęcia na kartę i pilnowania terminów ważności konta oraz manualnego jego doładowywana lekko odstrasza o przejścia z numerem głównym do VM.

Odpowiedz

94. ~Xxx
0

2015-08-10 08:06:41

Polaczenia poza PL w VirginMobille sa strasznie drogie. Moze dalo by sie cos z tym zrobic?!?

Odpowiedz

93. ~Krop
0

2015-08-10 06:43:04

Szkoda ze Virgin dziala na Play a TM tylko w roamingu. Inaczej bylbym ich klientem a tak musze korzystac z konkurencji, z ktorej uslug tez jestem zadowolony.

Odpowiedz

92. bolek2004
-2

2015-08-09 21:32:14

Szkoda że Virgin działa w każdym kraju jako oddzielny biznes. Tak zawsze można by było wprowadzić jakieś tanie/darmowe połączenia między użytkownikami Virgin na świecie. Ze strony widzę że z polskim Virgin w sumie jest to 12 krajów między innymi UK,USA,Kanada.Co do usług to można by wprowadzić tak jak to było w mbanku, doładowanie przez sms, powiązanie konta bankowego z numerem virgin. Tak wiem mbank miał prościej jako bank.Może jakiś program lojalnościowy? Nawet wystarczyło by jakieś darmowe doładowanie raz na jakiś czas za staż, ewentualnie jakieś punkty za staż które można by potem wymienić na jakieś przedmioty z katalogu.Ostatnia rzecz co do marketingu, fajnie jakby do starterów Virgin czy to do numerów przenoszonych czy do nowych starterów dodawane były jakieś drobnostki typu smycz z logiem Virgin, czy jakiś długopis z logiem Virgin lub jakieś inne drobnostki. Uważam że wyprodukowanie takich gadżetów dla firmy to grosze, a jest to darmowa i myślę że skuteczna reklama choćby wśród znajomych.

Odpowiedz

91. ~lo.rd
1

2015-08-09 20:57:28

@89 - niestety 6310i nie ma 3G:)

Odpowiedz

90. ~Jarek Pio..
0

2015-08-09 20:18:54

Virgin kusi do przejścia,teraz jedyne czego mi brakuje to:Abonamentu lub opcji zautomatyzowania przelewu co miesiąc. Chyba że się mylę i jest taka możliwość, ale jeśli tak to powinno to być WYRAŹNIE PODANE nas www.Wówczas chyba największy argument za posiadaniem abonamentu zamiast VM by padł.Tego mi brakuje w NJU ( bank nie akceptuje polecenia zapłaty dla NJU).Piszę jako odwieczny Abonamentowiec nigdy nie korzystający z karty.

Odpowiedz

2015-08-09 19:47:58

87 - moja rada,ustaw sobie w telefonie tylko 3g, powinno być lepiej,

Odpowiedz

88. ~Bozena
0

2015-08-09 17:37:30

VMP jest ok

Odpowiedz