DAJ CYNK

Cicha zmiana w Play24: z poziomu strony WWW nie zgłosimy już problemu

15.01.2020

Dodane przez: msnet

Kategoria: Taryfy, promocje, usługi

Interakcje: 16054

Ważne 4

0

Play24 logo

Operator sieci Play postanowił zmniejszyć liczbę kanałów, które pozwalają jego abonentom i użytkownikom na kontakt z obsługą klienta. Od 7 stycznia tego roku nie można zgłaszać problemów za pomocą usługi Play24 na stronie WWW Fioletowych.

Klienci sieci Play zauważyli na początku ubiegłego tygodnia, że nie mogą napisać zgłoszenia po zalogowaniu się w usłudze Play24 za pomocą strony WWW operatora. Jak się okazało, nie był to błąd, lecz zamierzone działanie Fioletowych.

Zobacz: Grudniowe wyniki speedtestu: Orange i Play na szczycie, T-Mobile dopiero na trzecim miejscu
Zobacz: Play: nowe miejscowości w zasięgu LTE - grudzień 2019

"Problem" został zgłoszony za pomocą forum sieci Play 7 stycznia 2020 roku i szybko doczekał się odpowiedzi od pracownika Pomocy Play:

- W dniu dzisiejszym wskazana przez Ciebie funkcjonalność została wyłączona. Tak, jak napisałeś - możesz skontaktować się z Konsultantem na czacie z poziomu aplikacji Play24. Myślę, że taka forma kontaktu ma wiele plusów - dużo spraw można wyjaśnić podczas rozmowy na czacie, Klienci nie będą musieli czekać na realizację zgłoszenia i odpowiedź ze strony Konsultanta.

Po wyłączeniu tej funkcjonalności, kontakt z siecią Play i dokonywanie wszelkich zgłoszeń jest możliwe na czacie w aplikacji mobilnej Play24 lub poprzez połączenie telefoniczne z infolinią operatora. Można też wysłać wiadomość e-mail na adres ok@pomocplay.pl.

Zobacz: Tygodniowy abonament LimePass i nielimitowana liczba odblokowań hulajnóg
Zobacz: W Plush na Kartę scrollujesz bez końca

Czy uważacie, że wyłączenie możliwości wysyłania zgłoszeń w Play24 na stronie WWW to dobry pomysł? Zapraszamy do dyskusji na naszym forum oraz do wzięcia udziału w ankiecie (poniżej).

Źródło tekstu: Play Forum, wł

Przewiń w dół do następnego wpisu