Huawei: dodatkowy miesiąc gwarancji na naprawy sprzętu

Huawei przygotował kolejne udogodnienia serwisowe dla klientów. Wszystkie produkty marki, których okres gwarancji kończy się między 15 marca a 30 kwietnia, otrzymają dodatkowy miesiąc gwarancji na naprawy. 

Mieszko Zagańczyk (Mieszko)
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na X
Huawei: dodatkowy miesiąc gwarancji na naprawy sprzętu

Niedawno informowaliśmy o jednym z nowych ułatwień dla posiadaczy sprzętu Huawei, którzy muszą skorzystać z serwisu napraw – czyli usługi door-to-door. Teraz producent wprowadza jeszcze jeden bonus: dodatkowy miesiąc gwarancji.

Dalsza część tekstu pod wideo

Oznacza to, że urządzenie, którego gwarancja wygasa 30 kwietnia, będzie można naprawić na tych samych warunkach do 30 maja. Oferta może zostać wydłużona w zależności od rozwoju obecnej sytuacji związanej z ogłoszonym w Polsce stanem zagrożenia epidemicznego. 

Door-to-door: kurier i dezynfekcja

Nowa oferta współgra z prezentowaną wcześniej bezpłatną usługą door-to-door na urządzenia objęte gwarancją. Zepsute smartfony, tablety czy inne urządzenia można oddać do serwisu bez wychodzenia z domu, za pośrednictwem kuriera, a sprzęt wraca do właściciela zdezynfekowany. Oferta ta potrwa przynajmniej do końca kwietnia. Smartfony można również bezpłatnie zdezynfekować za pomocą promieni UV we flagowym salonie serwisowym Huawei przy ulicy Siennej 39 w Warszawie.

Zamówienie na wysyłkę urządzenia Huawei do serwisu można złożyć:

  • na stronie internetowej Huawei Wsparcie, 
  • z poziomu aplikacji Huawei Wsparcie dostępnej na smartfonach marki,
  • kontaktując się z infolinią Huawei.