Huawei: dodatkowy miesiąc gwarancji na naprawy sprzętu
Huawei przygotował kolejne udogodnienia serwisowe dla klientów. Wszystkie produkty marki, których okres gwarancji kończy się między 15 marca a 30 kwietnia, otrzymają dodatkowy miesiąc gwarancji na naprawy.

Niedawno informowaliśmy o jednym z nowych ułatwień dla posiadaczy sprzętu Huawei, którzy muszą skorzystać z serwisu napraw – czyli usługi door-to-door. Teraz producent wprowadza jeszcze jeden bonus: dodatkowy miesiąc gwarancji.



Oznacza to, że urządzenie, którego gwarancja wygasa 30 kwietnia, będzie można naprawić na tych samych warunkach do 30 maja. Oferta może zostać wydłużona w zależności od rozwoju obecnej sytuacji związanej z ogłoszonym w Polsce stanem zagrożenia epidemicznego.
Door-to-door: kurier i dezynfekcja
Nowa oferta współgra z prezentowaną wcześniej bezpłatną usługą door-to-door na urządzenia objęte gwarancją. Zepsute smartfony, tablety czy inne urządzenia można oddać do serwisu bez wychodzenia z domu, za pośrednictwem kuriera, a sprzęt wraca do właściciela zdezynfekowany. Oferta ta potrwa przynajmniej do końca kwietnia. Smartfony można również bezpłatnie zdezynfekować za pomocą promieni UV we flagowym salonie serwisowym Huawei przy ulicy Siennej 39 w Warszawie.
Zamówienie na wysyłkę urządzenia Huawei do serwisu można złożyć:
- na stronie internetowej Huawei Wsparcie,
- z poziomu aplikacji Huawei Wsparcie dostępnej na smartfonach marki,
- kontaktując się z infolinią Huawei.