DAJ CYNK

Galaxy S9 naprawdę źle się sprzedaje

msnet

Sprzęt

Galaxy S9 to pierwsza seria flagowców Samsunga, która w drugim kwartale roku osiągnęła mniejszą sprzedaż niż w pierwszym.



Galaxy S9 to pierwsza seria flagowców Samsunga, która w drugim kwartale roku osiągnęła mniejszą sprzedaż niż w pierwszym.

Smartfony Samsung Galaxy S9 i Galaxy S9+ trafiły na rynek na początku marca. Chociaż czas do końca I kwartału był krótki, do końca marca koreański koncern dostarczył do odbiorców 10,2 mln egzemplarzy tych urządzeń. To więcej niż w ciągu trzech kolejnych miesięcy, kiedy na rynek trafiło zaledwie 9 mln sztuk flagowych smartfonów Samsunga. To pierwsza taka sytuacja, ponieważ na ogół drugi kwartał był rekordowy jeśli chodzi o sprzedaż smartfonów z serii Galaxy S.

Dla porównania, wydana w podobnym okresie (ale 2 lata wcześniej) seria Galaxy S7 trafiła na rynek w I kwartale 2016 roku w liczbie 10,3 mln, a w 2Q2016 liczba ta wzrosła do 15,6 mln. Do końca czerwca 2016 roku sprzedano więc łącznie 25,9 mln urządzeń. Nawet seria Galaxy S8 (wydana nieco później) znalazła więcej nabywców - na rynek trafiło w podobnym okresie 21,2 mln urządzeń, o 2 mln więcej niż w przypadku Galaxy S9.

Jednym z głównych powodów małego zainteresowania tegorocznymi flagowcami Samsunga jest ich wysokie podobieństwo do modeli ubiegłorocznych. Duże nowości mają się pojawić w przyszłym roku, wraz z serią Galaxy S10. Według dotychczasowych doniesień mają się pojawić aż trzy modele z tej serii, a najnowsze raporty podają, że jeden z nich być może zastąpi następcę nadchodzącego Galaxy Note 9. Według azjatyckich źródeł Samsung rozważa zakończenie produkcji smartfonów z serii Galaxy Note i dodanie rysika do serii Galaxy S.

Zobacz: Galaxy S9 i S9+ dostają tryb super slow motion 480 fps
Zobacz: Składany Galaxy X dopiero w 2019 roku
Zobacz: Samsung Galaxy Watch z Tizenem
Zobacz: Nowe zdjęcie Galaxy Note 9

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: The Bell, wł