Allegro udostępniło nową usługę, która łączy różne metody dostawy w jednym miejscu i upraszcza procedury związane z zarządzaniem przesyłką. Kupując w ramach Allegro Delivery zyskujesz dostęp do 18 tys. punktów odbioru i wybór kilku metod dostawy.
26 czerwca, Allegro uruchomiło nowy program Allegro Delivery, w którym łączy wiele ofert dostawy w jednej usłudze, upraszczając proces zakupów, obsługi przesyłki oraz reklamacji, zarówno dla klienta i sprzedającego. Wszystkie wspomniane sprawy załatwisz z Allegro. Z uproszczonej dostawy i funkcji Allegro Delivery, można skorzystać w ofertach oznaczonych Allegro Smart!
Wszystkie ważne informacje związane z dostawą: śledzenie przesyłki, powiadomienia o statusie dostawy a także zdalne otwieranie skrytki automatu paczkowego Allegro i ORLEN Paczki są dostępne przez aplikację Allegro. Allegro Delivery oferuje również uproszczony i przyspieszony proces reklamacji związanych z dostawą z czasem rozpatrzenia 7 dni, zamiast standardowych 30 dni.
W dniu wprowadzenia Allegro Delivery udostępnia 18 tysięcy automatów i punktów odbioru w całej Polsce, z dostawami przez 6 dni w tygodniu - również z opcjami dostawa jutro i dostawa dzisiaj. Pierwszymi partnerami w Allegro Delivery są One by Allegro oraz ORLEN Paczka.
W ramach Allegro Delivery, sprzedający może udostępnić kilka metod dostawy: kurierską (obsługiwanej przez One Kurier - UPS lub DPD), do automatów paczkowych One Box i ORLEN Paczka, a także punktów odbioru One Punkt oraz Odbiór w Punkcie ORLEN Paczka.
Zobacz: Nowy rywal InPostu proponuje darmową dostawę
Zobacz: Polowanie w cieniu Paczkomatów. Zagrożeni posiadacze konkretnych telefonów
Źródło zdjęć: Telepolis.pl | Anna Kopeć
Źródło tekstu: PAP Mediaroom | oprac. wł.