Koniec AVM. Producent routerów zmienia nazwę
Popularny producent sprzętu sieciowego z Berlina rezygnuje z dotychczasowej nazwy. AVM GmbH oficjalnie zmienia się w FRITZ! GmbH. To ukłon w stronę klientów i logika marketingu.

AVM przechodzi do historii. Nadchodzi era FRITZ!a
Jeśli korzystasz z routera FRITZ!Box lub innego sprzętu sieciowego z charakterystycznym czerwono-białym logo, zapewne kojarzysz markę FRITZ!. Ale czy wiesz, że producent tych urządzeń od lat działał pod nazwą AVM GmbH? Teraz to się zmienia.
Niemiecka firma AVM oficjalnie zmieniła nazwę na FRITZ! GmbH, rezygnując z mało rozpoznawalnej tożsamości korporacyjnej na rzecz silnej, konsumenckiej marki. Zmiana nie wpłynie na ofertę, wsparcie techniczne ani relacje z partnerami – chodzi wyłącznie o nazwę firmy.



Dlaczego FRITZ!?
Zmiana to nie przypadek. Według dostępnych danych, firma osiągnęła aż 80% rozpoznawalności marki FRITZ! w Niemczech, podczas gdy nazwa AVM znana była głównie specjalistom z branży. Wybór był więc naturalny: skoro wszyscy mówią „FRITZ!”, to po co trzymać się AVM?
Teraz nie tylko produkty, ale też sama firma będzie nosić to samo logo i nazwę. Ma to ułatwić identyfikację i uprościć komunikację z klientami oraz partnerami.
Klienci, partnerzy biznesowi i dostawcy odniosą korzyści z większej przejrzystości i jasnego powiązania między firmą a jej produktami.
FRITZ! to nie tylko domowe routery. Marka ma w ofercie między innymi repeatery, adaptery sieciowe, telefony VoIP i urządzenia smart home. Słynie z solidnej jakości, niezawodnego działania i częstych aktualizacji oprogramowania. Zmiana nazwy ma jeszcze bardziej podkreślić ten kierunek i wzmocnić markę FRITZ! jako lidera domowej łączności w Europie.