Vectra zaproponuje więcej kanałów i lepszy dostęp do treści. To efekt ważnej umowy

Vectra ogłosiła podpisanie nowej, długoterminowej umowy o współpracy z TVN Warner Bros. Discovery. Porozumienie gwarantuje abonentom Vectry dostęp do pełnej oferty programowej grupy TVN Warner Bros. Discovery, zarówno w tradycyjnej telewizji linearnej, jak i w ramach usług OTT, w tym z innowacyjnym systemem dynamicznej podmiany reklam (DAI).

Marian Szutiak (msnet)
3
Udostępnij na fb
Udostępnij na X
Vectra zaproponuje więcej kanałów i lepszy dostęp do treści. To efekt ważnej umowy

Nowa umowa stanowi znaczące wzmocnienie dotychczasowych relacji między obiema firmami. Obejmuje ona nie tylko kontynuację dystrybucji popularnych kanałów, ale także rozszerza współpracę o zaawansowane usługi cyfrowe i działania promocyjne oparte na nowoczesnych rozwiązaniach reklamowych.

Dalsza część tekstu pod wideo

Kluczowym elementem porozumienia jest poszerzenie dystrybucji kanałów, takich jak TVN 7, TVN Fabuła, Metro i TTV w ramach oferty OTT Vectry. Dodatkowo, abonenci operatora zyskają łatwiejszy dostęp do stacji TVN Warner Bros. Discovery, dzięki ich korzystniejszemu umiejscowieniu na liście kanałów.

Przedłużenie współpracy z Vectrą – naszym długoletnim i zaufanym partnerem – to świetna wiadomość dla abonentów tego operatora. Przez kolejne lata będą mogli korzystać z pełnego spektrum i bogactwa naszych treści: od najaktualniejszych informacji w TVN24 i CNN International, przez fascynujące programy motoryzacyjne czy podróżnicze na TVN Turbo i Discovery Channel, dokumenty przyrodnicze Animal Planet, rozrywkę dla najmłodszych na Cartoon Network i Cartoonito, aż po inspirujące programy o urządzaniu mieszkania HGTV i kulinarne Food Network. Abonenci Vectry i ich bliscy zawsze znajdą coś dla siebie w ramach naszego portfolio – niezależnie od wieku czy zainteresowań. To oferta, która odpowiada na zróżnicowane potrzeby całych rodzin.

Dorota Żurkowska, Group Senior Vice President Revenue w TVN Warner Bros. Discovery

Istotnym aspektem umowy jest również kompleksowa współpraca promocyjna. TVN Warner Bros. Discovery i Vectra planują wspólne działania marketingowe, mające na celu zapewnienie jak najlepszej widoczności i dostępności treści dla odbiorców.

To z całą pewnością dla nas bardzo istotna umowa. W pełni i bardzo wymiernie wpisuje się w strategię dostarczania widzom różnorodnej i niezmiennie bogatej rozrywki - dostępnej zarówno w domu, na telewizorze, ale także w każdym innym dowolnym miejscu na tablecie czy smartfonie. A to dzięki aplikacji TV Smart GO. Nasi Klienci mogą oglądać niemal wszystkie ważne wydarzenia sportowe, najnowsze filmy i seriale, programy informacyjne, ale również treści przeznaczone dla młodych widzów. Dostrzegamy, że dostęp na wyciągnięcie ręki do atrakcyjnych treści, również w podróży czy na wakacjach jest bardzo ważny.

Tomasz Żurański, Członek Rady Nadzorczej Vectra SA
Vectra zaproponuje więcej kanałów i lepszy dostęp do treści. To efekt ważnej umowy

Podpisanie nowej umowy między TVN Warner Bros. Discovery a Vectrą zwiastuje dalszy rozwój oferty telewizyjnej i cyfrowej dla polskich widzów, zapewniając im dostęp do szerokiej gamy treści na różnych platformach.