Santander Bank tłumaczy. Co zmieni się dla klientów banku?

O banku Santander było ostatnio bardzo głośno. Wszystko z uwagi na przejęcie jego udziałów przez grupę Erste. Nasuwa się pytanie - jakich zmian mogą oczekiwać klienci banku? Czy nastąpi zmiana logo, aplikacji mobilnej lub serwisu internetowego banku?

Anna Kopeć (AnnaKo)
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na X
Santander Bank tłumaczy. Co zmieni się dla klientów banku?

Santander zapewnia i  uspokaja 

W związku z nagłośnieniem sprawy w mediach oraz nasuwającymi się pytaniami od klientów, bank postanowił wypowiedzieć się w tej kwestii. Santander zapewnił, że nie planuje na ten moment żadnych zmian w kwestii zmiany nazwy, loga, bankowości internetowej, czy aplikacji mobilnej banku. 

Dalsza część tekstu pod wideo

Dla klientów Santander Bank Polska nic się nie zmienia

Bank zapewnia, że konto klienta, karta bankowa, aplikacja i możliwość wysyłania przelewów - wszystko to pozostanie bez zmian, będzie dalej działało na tej samej zasadzie, co do tej pory. 

Co więcej, klienci nie muszą niczego nowego podpisywać, ani deklarować. Tym samym, nie powinni mieć żadnych powodów do zmartwień. 

Bank zapewnia, że dla korzystających z jego usług nie zmienia się absolutnie nic – ani umowy, ani codzienne korzystanie z bankowości. Bardzo możliwe, że w przyszłości pojawią się jakieś zmiany, ale będą one wprowadzane powoli, a już na pewno po uprzednim ogłoszeniu.  

Dla tych, co nie do końca orientują się w temacie, nowym udziałowcem banku została austriacka Erste Group. To finansowy gigant, dobrze znany w Europie Środkowo-Wschodniej, który ma jasne plany rozwoju i wie dokładnie co robi. Wartość wspomnianej transakcji to niebagatelna kwota 7 miliardów euro, co jest dowodem na to, wejście Erste na nasz rodzimy rynek jest poważną kwestią. 

Z punktu widzenia klienta jest to jednak bardziej rzeczowy fakt, niż powód do obaw.