DAJ CYNK

Blik dostępny w paczkomatach InPost

orson_dzi

Fintech

Klienci Paczkomatów InPost mogą już korzystać z BLIKA. W chwili obecnej BLIK jest metodą płatności dostępną w większości Paczkomatów, wraz z każdym nowo powstającym. 

InPost uzyskuje najlepsze wyniki na tle konkurencji pod względem badanych aspektów wizerunku marki. Internauci doceniają innowacyjność naszej sieci, wprowadzanie nowych rozwiązań, a także z atrakcyjność i elastyczność oferty oraz prostotę i wygodę korzystania z naszych usług. Zwracają też uwagę na atrakcyjną cenowo ofertę i dynamiczny rozwój sieci kurierskiej oraz Paczkomatów” – mówi Rafał Brzoska, prezes InPostu.

 Jak płacić Blikiem w Paczkomacie?

Podczas zakupu w sklepie internetowym należy wybrać opcję „płatność za pobraniem w Paczkomacie”. Następnie, kiedy klient otrzyma informację, że przesyłka czeka w wybranym miejscu, rozpoczyna proces jej odbioru tak, jak zawsze – od podania w panelu Paczkomatu swojego numeru telefonu, a następnie kodu otrzymanego SMSem lub mailem – później przechodzi do panelu płatności. Wpisuje na nim kod BLIK wygenerowany w aplikacji bankowej na swoim smartfonie i potwierdza go numerem PIN w aplikacji. Po zakończeniu płatności skrytka otwiera się i można wyjąć z niej przesyłkę.

BLIK chce być liderem w płatnościach w segmencie e-commerce. Tylko w tym roku klienci zapłacili za zakupy w internecie BLIKIEM już ponad 40 milinów razy. Dołączenie BLIKA do metod płatności za dostawę do Paczkomatu jest naturalną kontynuacją naszej strategii, wedle której chcemy ułatwiać Polakom realizację mobilnych płatności bezgotówkowych podczas zakupów internetowych – mówi Monika Król, wiceprezes Polskiego Standardu Płatności, operatora systemu BLIK.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: Polski Standard Płatności