Koniec głaskania klientów Orange. Nie masz racji? Nie licz na bonus

Gdy kilkanaście lat temu pracowałem w Orange, konsultanci byli szkoleni, by zakończyć sprawę z rekompensatą dla klienta, nawet gdy ten nie ma racji. Teraz podejście Orange zmieniło się.

Lech Okoń (LuiN)
71
Udostępnij na fb
Udostępnij na X
Koniec głaskania klientów Orange. Nie masz racji? Nie licz na bonus




Pomarańczowy standard obsługi


rozwiązywanie problemów klientów przy pierwszym kontakcie, nawet gdy klient nie miał racji


do grudnia 2017 roku


W grudniu 2017 roku nastąpił powrót do starych zasad, czyli do dokładnej analizy zgłoszeń.
obecnie większość roszczeń odrzuca się jako niezasadne


Orange gra fair, ale nie każdemu to się spodoba




"daj, bo mi się należy"




Wszystko zgodnie z prawem




Zgodnie z prawem telekomunikacyjnym, reklamacje zasadne uznajemy, a niezasadne odrzucamy