Firmy Apple, Samsung i Google mają najbardziej lojalnych użytkowników telefonów w USA
Tylko co czwarty posiadacz iPhone'a w Stanach Zjednoczonych przy zmianie telefonu sięga po inną markę. W przypadku HTC to prawie dziewięciu użytkowników na dziesięciu. Tak wynika z danych zebranych przez serwis BankMyCell.

BankMyCell poddał analizie dane zebrane w miesiącach styczeń-lipiec 2019 od ponad 64000 Amerykanów. Wynika z nich, że mieszkańcy Stanów Zjednoczonych najbardziej lojalni są firmie Apple. 74,6% osób, które mają iPhone'a, przy zmianie smartfonu sięga po kolejnego iPhone'a. 12,8% z nich sięga po urządzenia Samsunga, a 5,3% - LG.



Na dosyć wysoką lojalność może liczyć w USA również Samsung. W przypadku koreańskiego giganta 63,9% użytkowników produkowanych przez niego smartfonów przy zmianie ponownie wybiera Galaxy. 17% przechodzi do Apple'a, a 8% do LG.
Nieco ponad połowa użytkowników smartfonów Google'a jest wierna produktom wyszukiwarkowego giganta i przy zmianie smartfonu sięga po kolejne urządzenie tej firmy. 13,2% użytkowników Pixeli sięga przy zmianie po sprzęt Samsunga, a 12% po LG.
Na kolejnych miejscach pod względem lojalności wobec marki smartfonu są użytkownicy urządzeń LG i Motoroli. Przy zmianie urządzenia użytkownicy sięgają przede wszystkim po nowy sprzęt tej samej marki. Inaczej jest w przypadku HTC. 32% użytkowników smartfonów tego tajwańskiego producenta przy zmianie urządzenia sięga po produkt Samsunga, 17,1% Apple'a, a 14,7% po sprzęt LG. Tylko 10,8% pozostaje przy HTC.
Zobacz: LG V60 ThinQ z dwoma ekranami? Premiera za miesiąc na targach IFA
Zobacz: Motorola prezentuje Moto E6 i rzuca wyzwanie tanim telefonom Xiaomi
Zobacz: Google ujawnia część specyfikacji telefonu HTC Wildfire X
A oto jak wygląda lojalność wobec marki w przypadku posiadaczy konkretnych modeli smartfonów.