Poczta Polska z nową usługą. Klienci już mogą skorzystać
Poczta Polska wyszła na przeciw klientom i poinformowała ich, że w 444 placówkach na terenie naszego kraju można nabyć już bilety autobusowe na FlixBusa. Jest to kolejna część realizacji planu transformacji tej instytucji.

Informację odnośnie sprzedaży biletów na FlixBusa ogłoszono podczas poniedziałkowej konferencji prasowej Poczty Polskiej i przewoźnika. Oba podmioty rozpoczęły współpracę, w ramach której w placówkach poczty ruszył program pilotażowy sprzedaży biletów na połączenia oferowane przez FlixBusa.
Gdzie po bilet na autobus? Na pocztę
Zakup biletów będzie możliwy na ten moment, m.in. w Warszawie, Krakowie, Poznaniu, Katowicach, Zabrzu, Chorzowie, Częstochowie, Bielsku-Białej, Radomiu i Tarnowie. Szczegółowy wykaz miast oraz placówek dostępny jest na stronie internetowej przewoźnika.



Płatności będzie można dokonać gotówkowo lub bezgotówkowo, w zależności od preferencji podróżującego. Po opłaceniu rezerwacji, jej potwierdzenie jest automatycznie wysyłane na e-maila, a na życzenie może zostać wydrukowane.
Wprowadzenie do oferty biletów popularnego przewoźnika to element realizacji ogłoszonego Planu Transformacji. Zakłada on przekształcenie Spółki w nowoczesną firmę kuriersko-detaliczno-cyfrową. Jednym z elementów tej zmiany jest wprowadzanie atrakcyjnych dla Klienta usług.
- powiedział prezes Poczty Polskiej, Sebastian Mikosz.
Jest to jedynie część większego planu i prezes zapewnił, że w kolejce czekają już kolejne projekty. Zapowiedział, że wkrótce poszerzona o istotną współpracę zostanie sieć automatów pocztowych. Na ten moment nie zdradził jeszcze żadnych szczegółów.
Zobacz: Poczta Polska z kolejną ważną zmianą. Nowość już dostępna dla klientów
Zobacz: Poradnik Poczty Polskiej. Jeśli widzisz coś takiego, reaguj