DAJ CYNK

Lidl Plus w topowej dwudziestce najczęściej używanych aplikacji w Polsce. Ma już 2 mln użytkowników

Sebastian Górski

Rozrywka

Majowe wyniki badania Gemius/PBI wskazują, że uruchomiona w kwietniu aplikacja zakupowa Lidl Plus znalazła się w czołowej dwudziestce aplikacji, z których korzysta najwięcej internautów na urządzeniach mobilnych.

Dalsza część tekstu pod wideo
 

Lidl Plus znalazła się na 17 miejscu zestawienia TOP 20 najczęściej używanych przez internautów aplikacji, które zostało przygotowane przez Gemius/PBI za maj 2019. Liczba zarejestrowanych użytkowników aplikacji przekroczyła poziom 2 mln. Jak widać z poniższej tabeli, pierwszą dziesiątkę okupują dobrze znane wśród internautów aplikacje społecznościowe.

Zobacz: Lidl to kolejna sieć handlowa, w której zapłacimy BLIKIEM

Warto zauważyć, że Lidl Plus jest trzecią polską aplikacją w zestawieniu (po aplikacjach Rossmanna oraz OLX). W zestawieniu ma ona wyższą pozycję od aplikacji Allegro oraz McDonalds Polska. Zarejestrowani użytkownicy aplikacji mają możliwość logowania do konta sklepu internetowego Lidla bez osobnej rejestracji, z wykorzystaniem tych samych danych.

Zobacz: Morele.net zwróci koszty zakupu telefonu Huawei, jeśli przestanie obsługiwać usługi Google

Korzystając z aplikacji możemy liczyć na promocje, rabaty, dostęp do gazetek produktowych oraz wydłużoną możliwość zwrotów przy zakupie artykułów przemysłowych. Lidl Plus pozwala również gromadzić e-paragony, co pomaga w zarządzaniu budżetem. Aplikację można pobrać bezpłatnie na urządzenia z Androidem (Google Play) oraz iOS (App Store).

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło zdjęć: informacja prasowa

Źródło tekstu: informacja prasowa