Majowe wyniki badania Gemius/PBI wskazują, że uruchomiona w kwietniu aplikacja zakupowa Lidl Plus znalazła się w czołowej dwudziestce aplikacji, z których korzysta najwięcej internautów na urządzeniach mobilnych.
Lidl Plus znalazła się na 17 miejscu zestawienia TOP 20 najczęściej używanych przez internautów aplikacji, które zostało przygotowane przez Gemius/PBI za maj 2019. Liczba zarejestrowanych użytkowników aplikacji przekroczyła poziom 2 mln. Jak widać z poniższej tabeli, pierwszą dziesiątkę okupują dobrze znane wśród internautów aplikacje społecznościowe.
Zobacz: Lidl to kolejna sieć handlowa, w której zapłacimy BLIKIEM
Warto zauważyć, że Lidl Plus jest trzecią polską aplikacją w zestawieniu (po aplikacjach Rossmanna oraz OLX). W zestawieniu ma ona wyższą pozycję od aplikacji Allegro oraz McDonalds Polska. Zarejestrowani użytkownicy aplikacji mają możliwość logowania do konta sklepu internetowego Lidla bez osobnej rejestracji, z wykorzystaniem tych samych danych.
Zobacz: Morele.net zwróci koszty zakupu telefonu Huawei, jeśli przestanie obsługiwać usługi Google
Korzystając z aplikacji możemy liczyć na promocje, rabaty, dostęp do gazetek produktowych oraz wydłużoną możliwość zwrotów przy zakupie artykułów przemysłowych. Lidl Plus pozwala również gromadzić e-paragony, co pomaga w zarządzaniu budżetem. Aplikację można pobrać bezpłatnie na urządzenia z Androidem (Google Play) oraz iOS (App Store).
Źródło zdjęć: informacja prasowa
Źródło tekstu: informacja prasowa