DAJ CYNK

Virgin Mobile Gigadaje!

06.04.2018

Dodane przez: msnet

Kategoria: Taryfy, promocje, usługi

Interakcje: 12572

Ważne 11

4

Z początkiem kwietnia Virgin Mobile wprowadza nową ofertę na kartę oraz odświeża dotychczasowe plany w abonamencie.



Z początkiem kwietnia Virgin Mobile wprowadza nową ofertę na kartę oraz odświeża dotychczasowe plany w abonamencie.

Virgin Mobile na kartę



Oferta na kartę jest bardzo prosta. Za 25 zł dostaniemy nielimitowane rozmowy, SMS-y oraz 15 GB Internetu. Promocję aktywujemy kodem *222*25#.

Virgin Mobile abonament



Dotychczasowe plany abonamentowe zyskały dodatkowe gigabajty danych do wykorzystania. Warunkiem ich otrzymania jest podpisanie umowy na 24 miesiące. W zależności od planu, klienci otrzymają także nielimitowane rozmowy, SMS-y i MMS-y do wszystkich. Szczegóły w tabeli poniżej.

  PLAN 1
19 zł
PLAN 2
29 zł
PLAN 3
39 zł
Minuty do wszystkich sieci BEZ LIMITU BEZ LIMITU BEZ LIMITU
Minuty na stacjonarne - BEZ LIMITU BEZ LIMITU
SMS-y BEZ LIMITU BEZ LIMITU BEZ LIMITU
MMS-y - BEZ LIMITU BEZ LIMITU
Internet 9 GB
(w tym 1,23 GB
w roamingu w UE)
20 GB
(w tym 1,87 GB
w roamingu w UE)
30 GB
(w tym 2,52 GB
w roamingu w UE)
Umowa na 24 miesiące

Aby skorzystać z oferty na abonament wystarczy skontaktować się z Centrum Miłej Obsługi Klienta Virgin Mobile, zlecić zmianę za pośrednictwem kanału on-line lub udać się do jednego z punktów sprzedaży i podpisać umowę lub aneks.

Osoby, które chcieliby płacić mniej za kolejne numery, mogą w dalszym ciągu łączyć się w grupy od dwóch do pięciu numerów. Oferta grupowa będzie dostępna tylko z Planem 2 na 24 miesiące, a obecne w niej numery otrzymują nielimitowanie rozmowy, SMS-y, MMS-y oraz 20 GB Internetu, w tym 1,87 GB w roamingu na terenie UE. Dodatkowo za każdy kolejny numer w grupie klient zapłaci tylko 14,50 zł. Takich grup można utworzyć maksymalnie cztery.

Nasza nowa oferta jest prosta, przejrzysta i dopasowana do obecnych oczekiwań konsumentów. Klienci za dobrą cenę otrzymują dużo więcej. Nie muszą martwić się limitami minut, danych czy SMS-ów. Tak skonstruowana oferta to również odpowiedź na to jak obecnie korzystamy z smartfonów. Coraz częściej staje się on ważniejszy od telewizji czy komputera. Co więcej dla wielu jest on także ważnym narzędziem budowania relacji. Nowa oferta Virgin Mobile spełnia wszystkie te oczekiwania - powiedziała Grażyna Piotrowska-Oliwa, Prezes Virgin Mobile Polska.

Więcej szczegółów na temat ofert na stronie virginmobile.pl.

Źródło tekstu: Virgin Mobile

Komentarze
Zaloguj się
84. ~radek
0

2018-05-12 15:56:54

rowniez korzystam sieć na prawde daje rade sprostać moim calkiem sporym wymaganiom. Myśle że oferta jest jak najbardzej korzystna i wele można dowiedzieć się ze strony internetowej Virgin. jak akurat mam duże potrzeby więc abonament , ale dla mniejszych potrzeb polecam kartę

Odpowiedz

83. ~Emilia
0

2018-05-12 12:57:59

Ten plan za 19 zł jest mega. Mój chłopak mi go polecił , i teraz oboje korzystamy, to niewiele a Virgin jest dobra siecią, bezproblemową, i co rusz mają jakieś nowe ciekawe oferty

Odpowiedz

82. ~Dave
0

2018-04-15 15:17:03

Moja dziewczyna od miesięcy jest w Virgin Mobile i po części jej zdanie, ale też nowa oferta przekonały mnie do przejścia do VM. Skusiłem się na kartę za 25 zł.

Odpowiedz

81. ~placek
0

2018-04-15 00:48:59

dodatkowe giga po złotówce

Odpowiedz

80. ~Jarek Mikul
0

2018-04-09 11:12:13

Lycamobile pakiet za 25zł dzwonienie i smsy free i 20GB Neta. Dla nowych połowę taniej czyli 12,50zł.Nic nje blokują. Zwiększają dawkę Neta od lat, a od lat mam Lycamobile.Nie wiem po co się rzucają jak piskorze te polskie prepaidy jak nie mają nic do zaoferowania....

Odpowiedz

79. ~majkel
0

2018-04-09 07:49:38

Testowałem internet przez miesiac w virgin i jesli chodzi o mnie to jest on totalnie bezuzyteczny. Na prostej w Warszawie gdzie spedzam wiekszosc dnia transfer na poziomie 300kB.

Odpowiedz

0

2018-04-08 20:33:27

Pierwszą i ostatnią blokadę jaką zaliczyłem to w Formule Mini Max w 2013 roku. Od lat nie słyszałem żeby komuś z rodziny czy znajomych zablokowalu numer. Tylko na samym początku było dużo takich przypadków, jeszcze grubo przed obowiązkową rejestracją kart sim.

Odpowiedz

77. Romlen
0

2018-04-08 20:17:41

@76 Mam NJU abonament plus drugi numer dla żony za dodatkowe 9 pln, dzieciaki mają Virgin Freemium i Plan 1 za 19 pln.

Odpowiedz

76. ~Robert
0

2018-04-08 20:05:49

@Romien masz nju na kartę czy abo? W abo nju raczej nigdy nie blokowali, blokowali w prepaidzie.

Odpowiedz

75. Romlen
0

2018-04-08 19:55:31

Kiedyś straszyli że w NJU blokują. Miesięcznie "wydzwonię" ok 1200 minut i nie blokują. Porównuję ofertę NJU do Virgin i ten drugi wygląda blado. Jedyne co się opłacało to kolejne abonamenty za połowę ceny. Ale nikt z Was nie zauważył, że aby teraz dołożyć kolejny numer za połowę musi być umowa na 24 miesiące? Moim zdaniem to strzał w kolano Virgin.

Odpowiedz

74. ~
0

2018-04-08 19:39:37

Najlepszy w blokowaniu za "generowanie sztucznego ruchu" jest Orange. Daje w promocji/bonusie np. 100zł ważne 30dni ale spróbuj to wydzwonić :D Ja po wydzwonieniu 50zł dostałem blokadę.

Odpowiedz

73. ~Robert
0

2018-04-08 19:29:03

@72 Ja wybrałem rozwiązanie dla mnie optymalne "no limit" w postaci Mobile Vikings, nie blokują jak się "więcej" rozmawia (a jeśli mają jakieś algorytmy blokujące to na 100% są dużo mniej czułe niż w Virgin, nie zostałem u nich ani razu zablokowany a rozmawiam więcej niż rozmawiałem w Virgin), na ich FB nie ma wpisów o blokadach bo ktoś "za dużo rozmawiał". Kiedyś mieli bodajże trzy czy cztery wpisy o zablokowaniu za wysyłanie zbyt dużej ilości świątecznych smsów, szybko odblokowywali i w razie czego o wiele łatwiej się do nich dodzwonić niż na wiecznie przeciążoną infolinię Virgin. Virgin mam we freemium jako drugi numer, tu się sprawdza.

Odpowiedz

72. t r o i p
0

2018-04-08 17:12:42

Robercie, to prawda mam kartę Virgin już od bardzo dawna i potwierdzam to co mówisz na temat blokowania konta. Virgin bardzo szybko zakłada blokadę. Jest jednak jedno ale. I to ale robi kolosalną różnicę na korzyść Virgin. A mianowicie równie łatwo zdjąć blokadę, wystarczy zadzwonić na infolinię lub napisać na priv na FB i blokada jest zdejmowana w ciągu godziny.Natomiast u innych operatorów zdjęcie blokady trwa nieraz tygodniami. Bardzo często na Fanpage operatorów Play, Plus T-mobile, czy Orange, zrozpaczeni klienci piszą prośbie o pomoc, gdyż są od wielu dni pozbawieni kontaktu ze światem. Ten kto się dorobił takiej blokady wie jak trudno ją zdjąć u innych operatorów.

Odpowiedz

71. ~Robert
0

2018-04-08 14:47:03

@70 zgadza się, jednak w Virgin jest wyjątkowo niekorzystnie dla klienta skonfigurowany algorytm tego blokowania, po prostu jest zbyt czuły i zbyt często blokuje w sytuacji, gdy w innych sieciach blokady by nie było.

Odpowiedz

70. ~Panda
0

2018-04-08 14:38:26

@68. Nie tylko virgin blokuje, połączenia za generowanie sztucznego ruchu.

Odpowiedz