Mobilny Telegrosik z problemami. Nie działają kody USSD
Dokładnie miesiąc temu użytkownicy IZZI na kartę zostali przeniesieni do nowej, atrakcyjnej oferty komórkowej o nazwie Mobilny Telegrosik. Nie wszystko tam jednak działa prawidłowo, o czym donoszą czytelnicy TELEPOLIS.PL.

Mobilny Telegrosik to nowa oferta komórkowa, która zastąpiła dostępne wcześniej rozwiązanie IZZI na kartę. Klienci mają tu do dyspozycji trzy pakiety, które występują zarówno w wersji odnawialnej, jak i w wersji jednorazowej. Te ostatnie, w ramach promocji, do 13 lipca tego roku oferowane będą w cenie pakietów odnawialnych, które są nieco tańsze.
Co z tymi kodami USSD?
Z cennika usług sieci Mobilny Telegrosik, który obowiązuje od 13 maja 2024 roku wynika, że poszczególne pakiety (odnawialne i nieodnawialne) można aktywować za pomocą kodu USSD:



- Pakiety internetowe:
- 5 GB (2,88 GB w UE) za 9 zł: *220*128*1#,
- 10 GB (5,56 GB w UE) za 19 zł: *220*129*1#,
- Pakiety nieodnawialne:
- Bez limitu + 1 GB (2,11 GB w UE) za 11 zł: *220*180*1#,
- Bez limitu + 5 GB (4,41 GB w UE) za 16 zł: *220*181*1#,
- Bez limitu + 10 GB (5,75 GB w UE) za 22 zł: *220*182*1#,
- Pakiety odnawialne:
- Bez limitu + 1 GB (1,73 GB w UE) za 9 zł: *220*170*1#,
- Bez limitu + 5 GB (3,64 GB w UE) za 14 zł: *220*171*1#,
- Bez limitu + 10 GB (4,79 GB w UE) za 20 zł: *220*172*1#.
Czytelnicy TELEPOLIS.PL donoszą jednak, że wymienione powyżej kody USSD nie działają, a jedynym sposobem, by aktywować wybrany pakiet, jest kontakt z Biurem Obsługi Klienta (*223).
Postanowiliśmy to sprawdzić i wysłaliśmy pytanie w tej sprawie do Mobilnego Telegrosika. Z otrzymanej odpowiedzi wynika, że rzeczywiście kody aktywacyjne poszczególnych pakietów nie działają. Działają za to inne kody USSD.
Mobilny TeleGrosik jest nową marką i siłą rzeczy nie sposób nie popełniać żadnych błędów. Zapewniam jednak, że uczymy się i dokładamy wszelkich starań, aby ich uniknąć.
Kody podstawowe (Załącznik nr 1 do Cennika) działają prawidłowo.
Faktycznie są problemy z kodami z Tabeli nr 2, 3 i 4 z Cennika. Pracujemy już od dłuższego czasu nad rozwiązaniem problemu i mam nadzieję, że nie potrwają one już długo.W tym zakresie pragnę również wskazać, że Klienci nie zostali pozbawieni możliwości korzystania z tych pakietów i multipakietów. Mogą bowiem (i tak faktycznie robią) aktywować je z wykorzystaniem BOK.
– przekazało redakcji TELEPOLIS.PL Biuro Obsługi Klienta Mobilnego Telegrosika
Pozostaje mieć nadzieję, że Mobilny Telegrosik szybko upora się z problemami z kodami. A do tej pory pozostaje kontakt z BOK. Można też korzystać z kodów podstawowych (patrz tabela poniżej), co oczywiście nie zastąpi w pełni tych, które nie działają.
O ofercie Mobilny Telegrosik możesz porozmawiać na naszym Forum, w tym temacie.