DAJ CYNK

W Polsce TikToka używają głównie kobiety

Dodane przez: msnet

Kategoria: Prawo, finanse, statystyki

Interakcje: 3946

TikTok w Polsce, głównie kobiety

Agencja GetHero opracowała nowy raport na temat platformy TikTok w Polsce. Okazuje się, że korzystają z tego głównie kobiety, a ponad 37% użytkowników to osoby w wieku 14-15 lat. 

Aplikacja TikTok to dosyć nowe rozwiązanie na rynku. Platforma zadebiutowała pod nazwą musical.ly w 2016 roku. Od tego czasu stała się na tyle popularna, że pod względem liczby pobrań (ponad 700 mln w 2019 roku) wyprzedziła takich gigantów jak, jak Messenger czy Facebook.

Zobacz: TikTok jak Huawei – kolejne oskarżenia o ryzyko naruszenia bezpieczeństwa
Zobacz: Google Play i App Store: Google przegonił Facebooka, TikTok wciąż zyskuje

- Jako agencja specjalizująca się w influencer marketingu dostrzegliśmy potencjał drzemiący w aplikacji TikTok w momencie, gdy w naszym kraju zaczynała ona dopiero raczkować (jeszcze jako musical.ly). Chcąc lepiej poznać jej społeczność, w ubiegłym roku przeprowadziliśmy pierwsze w Polsce badania, które nam to umożliwiły. Jako pionierzy w prowadzeniu tego typu badań czuliśmy się zobowiązani, aby dostarczyć aktualnych i rzetelnych danych. Tym razem w wypracowaniu metodologii oraz analizie wyników mogliśmy liczyć na silne wsparcie ze strony SWPS Uniwersytetu Humanistycznospołecznego we Wrocławiu.

- powiedziała Magdalena Wysocka, Project Manager w agencji GetHero, ekspert komunikacji na platformie TikTok

Porównując najnowsze dane z badaniami z ubiegłego roku można zauważyć, że podniósł się wiek osób korzystających z aplikacji. Nadal jednak najliczniejszą grupę stanowią osoby w wieku 14-15 lat (37,2%). Podczas najnowszego badania najmłodszy użytkownik TikToka miał 9 lat, najstarszy 59. Jeśli chodzi o płeć osób korzystających z aplikacji, to zdecydowanie przeważają kobiety (95%).

Użytkownicy TikToka na ogół lubią tę aplikację (39,4%) lub bardzo lubią (50,4%). Tylko 3,1% zadeklarowało, że TikTok ich denerwuje (lub bardzo denerwuje). 45% użytkowników TikToka zdecydowało się na zakup produktu, który zobaczyli u influencera.

Więcej informacji można znaleźć na zamieszczonej poniżej infografice oraz w pełnym raporcie, który można pobrać na stronie gethero.pl/raport-tiktok.

TikTok w Polsce

Zobacz: Facebook pozwany w Australii za skandal Cambridge Analytica
Zobacz: Powszechny dostęp do Internetu 100 Mb/s lub szybszego - to jedno z założeń Narodowego Planu Szerokopasmowego

Źródło tekstu: GetHero

Przewiń w dół do następnego wpisu